خبرگزاری کار ایران

تذکر به شهرداری درباره عدم اجرای مصوبات حوزه کتاب/ لزوم توجه به معلمان فداکار در نامگذاری‌ها

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۹۵۰

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران نسبت به عدم اجرای مصوبات مربوط به حوزه کتاب توسط شهرداری تهران تذکر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد مسجدجامعی در جریان دویست و چهل و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری گفت: روز کتابگردی هر سال با شعار من هم می‌آیم اجرا می‌شد، اما امسال عملا چنین شرایطی وجود ندارد و تبدیل به شعار کتاب می‌آید شده است و در روز کتابگردی کتاب با همکاری بخش خصوصی و اداره پست، قیمت کتابگردی با قیمت بسیار نازلی به دست خواستاران کتاب برسد. 

او افزود: در تهران بیش از ۱۵۰ کتاب فروشی در این امر مشارکت دارند. به این مناسبت بر مصوباتی که بعد از کتابگردی تصویب و اجرائی نشده است اشاره می‌کنم. 

مسجدجامعی افزود: یکی از این مصوبات اجرائی کردن الزام شهرداری تهران به نصب راهنما برای کتابفروشی‌ها در مناطق ۲۲گانه بوده است. این برعهده سازمان زیباسازی است و کار دشواری نیست. از شهرداری تهران می‌خواهم به این مساله توجه کند و هرچه سریعتر آن را انجام دهد. 

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در ادامه ضمن تشکر از جامعه تعلیم و تربیت کشور گفت: اینها چراغ دانایی را در کشور روشن نگه داشتند و مریم اربابی یک نمونه از آن‌ها بود. در تهران در میدان شوش مدرسه‌ای داریم که تاسیس آن به سال ۱۳۲۰ برمی‌گردد و در اوج اشغال تهران و جنگ جهانی نگذاشتند چراغ علم و دانش خاموش شود. خوب است در این نامگذاری‌ها نیز به این نظایر توجه شود و آموزش و پرورش نیز خوب است که نام برخی از مراکز خود را به اسم این معلمان فداکار بگذارد. 

مسجدجامعی گفت: از معلمین عزیز کشور که چراغ دانایی را همچنان روشن نگه داشتند تشکر می‌کنم و امیدوارم طرح‌هایی را در این باره داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز