خبرگزاری کار ایران

شرط برگزاری جلسه دفاع در اسفند طبق مصوبات جدید دانشگاه خواجه نصیر

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۲۳۹

براساس اعلام دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، حذف و اضافه دانشجویان تا انتهای هفته جاری و حتی الامکان بصورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

به گزارش ایلنا، جلسه فوق العاده شورای دانشگاه خواجه نصیر روز گذشته برگزار شد که مصوبات آن به شرح زیر است:

هیچ کلاس حضوری تا آخر اسفند ماه در دانشگاه تشکیل نخواهد شد.

تنها دانشجویانی که به تشخیص آموزش دانشکده قبلا مدارک خود را برای دفاع تا آخر بهمن ماه به مراجع ذیربط در دانشگاه تحویل داده اند و بدلیل عدم تشکیل جلسه شورای دانشکده یا عدم امکان انجام هماهنگی ها برای برگزاری جلسه دفاع، موفق به دفاع نشده اند می توانند در اسفند ماه دفاع کنند. این گروه از دانشجویان مشمول پرداخت جرائم مالی نخواهند بود.

تردد دانشجویان به دانشگاه تنها در شرایط خاص و با تایید استاد راهنما و پس از صدور مجوز از معاون آموزشی دانشکده مجاز خواهد بود.

حذف و اضافه دانشجویان تا انتهای هفته جاری و حتی الامکان بصورت الکترونیکی انجام خواهد شد. سرپرستان آموزش دانشکده ها موظف به پیگیری موضوع و انجام هماهنگی های لازم با مدیریت های ذیربط در دفتر مرکزی دانشگاه خواهند بود.

به منظور انجام هماهنگی های لازم و حل مشکلات دانشجویان، شورای آموزشی دانشگاه و کمیسیون موارد خاص در هفته جاری تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز