خبرگزاری کار ایران

درخواست حافظی از چمران؛

طرح صیانت از باغات‌تهران تصویب شود / تاکید بر حفاظت باغ‌های باقیمانده شهر

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۸۷۴

رئیس کمیسیون سلامت،‌ محیط زیست و خدمات شهری شورای‌شهر تهران از رئیس شورا خواست طرح صیانت و حفاظت از باغات و اراضی مزروعی شهر تهران را پیش از اتمام دوره چهارم شورا تصویب کند تا از باقی مانده باغات حفاظت شود.

به گزارش ایلنا، رحمت‌اله حافظی با بیان اینکه درخت را باید با قلب کاشت نه با دست، ضمن گرامیداشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، اظهار کرد:‌ مسئولان شهرداری باید علاوه بر دعوت و مطالبه همراهی شهروندان برای کاشت نهال و درختکاری ، خودشان نیز به فکر طبیعت و محیط زیست مردم باشند و از درختان و باغات شهر صیانت کنند.

وی با بیان اینکه از رئیس شورای شهر تهران نیز به مناسبت این ایام درخواستی دارم،‌ تاکید کرد: طرح صیانت و حفاظت از باغات و اراضی مزروعی شهر تهران و لایحه ساماندهی، صیانت و حفاظت باغات و اراضی مشجر محدوده شهر تهران را در شورا بررسی و مصوب کند. در جلسه مشترکی که در تاریخ 22 تیرماه امسال با حضور رئیس شورا و دو کمیسیون سلامت،‌محیط زیست و خدمات شهری و معماری و شهرسازی تشکیل شد،‌ بررسی این طرح ولایحه به کمیسیون معماری و شهرسازی واگذار شد.

رئیس کمیسیون سلامت، ‌محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، با بیان اینکه برای تهیه طرح صیانت از باغات شهر تهران اقدامات کارشناسی لازم در کمیسیون سلامت شورا صورت گرفته است،‌ اعلام کرد: 8 ماه از زمان ارجاع این طرح به کمیسیون معماری و شهرسازی می گذرد و هنوز طرح در صحن شورا مطرح  و بررسی نشده است از این رو اعلام می‌کنم اگر حامی درخت و درختکاری در شهر تهران هستید تصویب طرح صیانت از باغات را تسریع بخشید.

حافظی تاکید کرد: باید پیش از اتمام دوره چهارم شورای شهر تهران این طرح بررسی و تصویب شود،‌ نباید فرصت ها را از دست بدهیم، بیاید تا برای باقی مانده باغات شهر کاری کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز