خبرگزاری کار ایران

کدام استان سکاندار پذیرش نوروزی در اقامتگاه های آموزش و پرورش شد؟

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۴۱۷

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: در طرح نوروزی اسکان موقت و دائم فرهنگیان دو میلیون و ۲۸۸ هزار و ۱۹۰ (نفر روز) در مدارس، اقامتگاه‌های دائم و موقت، اردوگاه‌ها، پردیس‌ها و خانه معلم‌ها پذیرش شده‌اند.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ رزرو اینترنتی مراکز اقامتی فرهنگیان آغاز شده بود و فرهنگیان می‌توانستند با ثبت نام، از ۲۸ اسفند سال گذشته از مراکز اقامتی ویژه خودشان استفاده کنند. پیش بینی شده بود ۴۲۰ هزار خانوار شامل یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از مراکز اقامتی موقت آموزش و پرورش کل کشور در نوروز امسال بهره ببرند. 

نیک فر با بیان اینکه طرح اسکان نوروزی فرهنگیان ۱۳ فروردین به پایان رسید، گفت: دو میلیون و ۲۸۸ هزار و ۱۹۰ (نفر-روز) در مدارس، اقامتگاه‌های دائم و موقت، اردوگاه‌ها، پردیس‌ها و خانه معلم‌ها پذیرش شده‌اند که معادل یک میلیون و ۷۳۱ هزار و ۵۸۲ نفر یا ۲۹۵ هزار و ۶۰۹ خانوار هستند. 

وی استان فارس را با ۶۳۶ هزار و ۵۶ «نفر - روز» پذیرش، سکاندار پذیرش در بین استان‌های کشور دانست. 

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: بعد از استان فارس استان‌های اصفهان، خوزستان، خراسان رضوی و هرمزگان به ترتیب بیشترین آمار اسکان را به خود اختصاص داده‌اند. 

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه طرح اسکان موقت فرهنگیان از ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ آغاز و تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ ادامه داشت، افزود: ۶۷۰۴ مدرسه، ۶۱ هزار و ۴۵۱ کلاس درس، ۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی، ۳۰۰ اردوگاه (۳۰۰۰ سوئیت) و ۵۰ مرکز پردیس دانشگاه فرهنگیان (۲۰۰۰ خوابگاه) با ۲۰ هزار و ۱۵۸ عامل اجرایی برای طرح نوروزی ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز