خبرگزاری کار ایران

تا پنجم فروردین ۱۴۰۳؛ 

بهره‌مندی ۵۰۰ هزار نفر از اقامتگاه‌های ویژه فرهنگیان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۴۵۸

بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش، تاکنون قریب به ۵۰۰ هزار نفر از امکانات اسکان ویژه فرهنگیان در سفرهای نوروزی استفاده کرده اند. 

به گزارش ایلنا، بر اساس آمار وزارت آموزش و پرورش تاکنون ۴۹۷ هزار و ۸۱۴ نفر از امکانات و محل‌های اسکان ویژه فرهنگیان استفاده کرده‌اند. به صورت کلی تا روز پنجم فروردین، ۷۲۷۲۰۱ نفر روز از اماکن اقامتگاهی، هتل‌ها، سوئیت‌ها و مدارس آموزش و پرورش استفاده کرده‌اند. 

بر این اساس اداره کل آموزش و پرورش استان فارس با ۱۰۷ هزار و ۱۵۹ نفر روز در رتبه اول میزبانی از گردشگران نوروزی بوده و استان‌های اصفهان با ۹۱ هزار و ۴۶۳ نفر روز، خراسان رضوی با ۸۰ هزار و ۸۲۸ نفر روز، خوزستان با ۶۶ هزار و ۱۴۱ نفر روز و بوشهر با ۵۵ هزار و ۴۵۶ نفر روز به ترتیب بیشترین میزبانی را از گردشگران فرهنگی داشته‌اند. 

فرهنگیان می‌توانند با استفاده از سامانه متمرکز اسکان به آدرس Eskan. medu. ir نسبت به رزرو اینترنتی مراکز اسکان نوروزی اقدام کنند و پذیرش حضوری فرهنگیان از ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ است. 

به گفته مسئولان وزارت آموزش و پرورش؛ پیش‌بینی می‌شود در نوروز ۱۴۰۳.۴۲۰ هزار خانوار به تعداد یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر در مراکز اسکان آموزش و پرورش پذیرش شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز