خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار تهران تاکید کرد:

ضرورت توجه به نکات ایمنی توسط شهروندان در «روز طبیعت»

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۲۰۴

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری تهران به‌منظور خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان در «روز طبیعت» از بوستان‌های ملت، یاس‌ فاطمی، بوستان جنگلی شیان و همچنین پارک جنگلی چیتگر بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری تهران درباره بازدید صبحگاهی خود از برخی بوستان‌های پایتخت در «روز طبیعت» اظهار داشت: به‌منظور خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان در روز طبیعت از بوستان‌های ملت، یاس‌ فاطمی شمالی و جنوبی، بوستان جنگلی شیان و لویزان، پارک جنگلی چیتگر غربی و شرقی بازدید کردیم تا بررسی کنیم امکانات تفریحی برای شهروندان فراهم باشد.

وی با بیان این که از شهروندان درخواست می‌کنیم همزمان با استفاده از طبیعت و فضای سبز در روز طبیعت، حرمت ماه مبارک رمضان و ایام شهادت حضرت علی(ع) را حفظ کنند، ادامه داد: خواهشمندیم شهروندان توصیه‌های ایمنی را در پارک‌ها و فضاهای سبز جدی بگیرند و همراهی کنند تا خدمت‌رسانی بهتری به شهروندان داشته باشیم. 

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: تمام کارگران و نیروهای خدمات شهری و فضای سبز به صورت ۲۴ساعته در بوستان‌ها مستقر و آماده خدمت‌رسانی به‌منظور نظافت و پاکسازی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز