خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار:

تمام ظرفیت‌ها برای برگزاری انتخاباتی امن در تهران فراهم است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۸۰۰

رئیس ستاد امنیت انتخابات استان تهران بر ضرورت به‌کارگیری تمام ظرفیت‌ها برای برگزاری انتخابات امن در سطح استان تاکید کرد و گفت: بستر برای برگزاری انتخابات روز جمعه فراهم است.

به گزارش ایلنا، محسن نایبی روز پنجشنبه در جلسه ستاد امنیت انتخابات استان تهران، اظهار داشت: تامین امنیت روانی و سلامت مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله اول انتخابات دارای اهمیت است.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران از اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی خبر داد و افزود: دشمن از هر حربه‌ای برای برهم زدن امنیت روانی در جامعه استفاده می‌کند و ما تمام ظرفیت و توان خود را به کار خواهیم گرفت تا ضمن خنثی کردن نقشه آنان انتخاباتی امن را برگزار کنیم.

وی در خصوص ساز و کار رای دادن در مرحله دوم انتخابات یادآور شد: مردم عزیز توجه داشته باشند که در هر شهرستانی که دور اول انتخابات رأی داده‌اند، در دور دوم هم از همان شهر و حوزه انتخابیه باید رأی بدهند.

نایبی اضافه کرد: تمام زیر ساخت‌ها و پشتیبانی‌های امنیتی لازم به وسیله دستگاه‌های متولی امر انتخابات انجام و از تمام عوامل برگزاری انتخابات در این دوره کمال تشکر را داریم.

براساس اعلام روابط‌عمومی استانداری تهران، دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اسفند به شکل همزمان در برخی استان‌های کشور از جمله حوزه انتخابیه تهران و ورامین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز