خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا:

همه باید یک‌دل و یک‌صدا از مجموعه انتظامی برای اجرای «طرح نور» حمایت کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۷۴۸

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: جمعیت یک میلیونی انتظامی و همه دوستداران دین مبین اسلام و دلسوزان این نظام مقدس اسلامی، باید یک‌دل و یک‌صدا فریاد برآورند و از مجموعه انتظامی کشور برای اجرای «طرح نور» حمایت کنند تا این طرح به‌خوبی و با بیشترین اثربخشی اجرا شود.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در جلسه بصیرت‌افزایی کارکنان فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های موثر و امنیت‌آفرین همکاران انتظامی استان، اظهار داشت: خداوند را شکرگزارم که به دعوت شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و شرکت در اولین گردهمایی ملی قرارگاه‌های راهبردی مساجد کشور در آستانه دهه کرامت که بدو آن ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و ختم آن ولادت با سرسعادت ثامن الحجج (ع) است، در این روزهای با برکت توفیق حاصل شد که یک بار دیگر در پایتخت معنوی جمهوری اسلامی ایران در محضر برادران همیشه آماده‌باش انتظامی، یگان ویژه و مرزبانی خراسان رضوی حضور پیدا کنم و خدا قوت ویژه به شما بگویم که این روزها در کف خیابان‌ها برای ارزش‌گذاری یک ارزش واقعی با نام عفاف و حجاب حضور فعال دارید. 

وی افزود: باید شکرگزار خداوند باشیم برای ماموریت‌های گوناگونی که در مجموعه انتظامی بر عهده ماست که همگی خدمت به خلق است و عبادت خداوند متعال است. الحمدالله خداوند متعال به ما و شما توفیق داده است که دائما در حال عبادت و خدمت باشیم، از این ماموریت به آن ماموریت و از این سنگر به آن سنگر که همگی را با اخلاص و اعتقاد انجام می‌دهید، چون اگر انسان صحبتی بر زبان جاری کند ولی به آن اعتقاد نداشته باشد، کار حرام مرتکب شده است. 

ادیانی با تقدیر از سردار رادان که در اجرای «طرح نور» با اقتدار و مصمم عمل کرده است، خطاب به کارکنان انتظامی خراسان رضوی گفت: شما نمی‌دانید که خدا چه لطفی کرده است که فرمانده شما جزو مردان مردی است که پای این حکم الهی به تنهایی ایستاده است و هیچ ملامتی بر او اثر ندارد، چراکه انگیزه‌اش خدایی است. 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا تاکید کرد: در خصوص این کاری که شما در طرح نور انجام می‌دهید، قرآن می‌فرماید این کار همان کاری است که خداوند پیامبران را مامور انجام آن کرده است تا احکام الهی را اجرا کند، کاری که مجموعه انتظامی این روزها انجام می‌دهد، کار نوح نبی الله است، کارابراهیم خلیل الله است، کارموسی کلیم الله است، کار عیسی روح‌الله است و کار محمد رسوال الله (ص) است. 

نماینده ولی فقیه در مجموعه انتظامی کشور تصریح کرد: جمعیت یک میلیونی انتظامی و همه دوستداران دین مبین اسلام و دلسوزان این نظام مقدس اسلامی، باید یک‌دل و یک‌صدا فریاد برآورند و از طرح نور حمایت کنند تا این طرح به‌خوبی و با بیشترین اثربخشی اجرا شود. حتی در پستوی خانه‌ها نباید کسی کلام ناامیدکننده در خصوص اجرای این طرح بر زبان جاری کند. 

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: دوستان و دشمنان بدانند که سازمان انقلابی و مردمی انتظامی، با ایمانی راسخ و با نهایت صلابت و اقتدار برای اجرای قانون عفاف و حجاب تا ریشه‌کن کردن کامل بی‌حجابی در جامعه مصمم است و اعلام می‌دارد تحت هیچ شرایطی اجرای این طرح را متوقف نخواهد کرد. 

وی با اشاره به فتنه‌انگیزی‌ها و نقشه‌های پلید دشمنان که از اجرای طرح نور به‌شدت عصبانی هستند، گفت: دشمن به انجام هر کاری متوسل می‌شود تا اجرای این طرح متوقف شود، فریب‌خوردگان و مزدورانی را به خیابان می‌فرستد تا این طرح را به چالش بکشند، ما که می‌دانیم دشمن آنان را آموزش داده، است، پس با هوشیاری، دقت، صبر و سعه صدر و سنجیده عمل کردن باید توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد تا خودشان در دام‌هایشان نابود شوند. 

این مقام مسئول با ابراز امیدواری و با اشاره به اتفاقات موثری که در اجرای طرح نور رخ داده است، عنوان کرد: واقعا اگر همه دستگاه‌ها در میدان باشند و وظیفه خود را به‌درستی انجام دهند، وضعیت بی‌حجابی درست خواهد شد و ریشه این منکر زشت کنده خواهد شد. 

ادیانی با اشاره به این که دشمن صراحتا گفته است که حجاب و چادر بهانه است، بلکه جمهوری اسلامی هدف اصلی است، تاکید کرد: هرگز نباید در اجرای احکام الهی ذره‌ای تردید به دل راه داد و دچار تفرقه شد و در این مسیر باید ثابت قدم، محکم و استوار ایستاد و از اسلام و جمهوری اسلامی دفاع کرد. 

وی اظهار داشت: در این میدان جهاد و جنگ نرم که آقا بارها فرموده‌اند، مواجهه باید دقیق و ظریف باشد و شما هم باید دقیق و ظریف کار کنید. آن ماموری دقیق و هوشیار کار می‌کند که سریع از کوره در نرود، بنابراین امروز مجموعه انتظامی کشور فقط برای رضای خدا خویشتن‌داری می‌کند. 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با بیان این که این سازمان به‌شدت و همه‌جانبه از اجرای این طرح پشتیبانی می‌کند، اظهار داشت: با اطمینان می‌گویم طرح نور تا کنون در سراسر کشور بسیار اثرگذار بوده است و استمرار آن با حمایت آحاد مردم و همراهی همه دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی به بهترین نحو نتیجه خواهد داد. 

براساس اعلام معاونت تبلیغات و روابط‌عمومی سازمان عقیدتی سیاسی فراجا، ادیانی در پایان تصریح کرد: مطمئناً اقدامات شما در اجرای احکام الهی ذخیره آخرتتان خواهد بود، زیرا این کار شما یاری دین مبین اسلام است و ان‌شاءالله خداوند از یکایک شما به کرم قبول بفرماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز