خبرگزاری کار ایران

محمودی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

تشریح عملیات جستجو و نجات/ هنوزهیچ خبری مبنی بر پیدا شدن بالگرد سانحه دیده وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۳۰۴۳

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جزییات امدادرسانی و عملیات جستجو و نجات در حادثه فرود سخت بالگرد حامل رییس‌جمهور و همراهانش را تشریح کرد.

بابک محمودی رییس سازمان امداد و نجات درگفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره جزئیات امدادرسانی به حادثه فرود سخت بالگرد حامل رییس‌جمهور و همراهانش در جلفا گفت: از ۴ استان آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان و اردبیل نیرو به منطقه اعزام شده است.

وی ادامه داد: ۲۰ تیم عملیاتی شامل تیم‌های جست‌وجو و نجات، سگ‌های زنده‌یاب و تیم‌های پهبادی به محل حادثه اعزام شده‌اند. همچنین نیم ساعت پیش نیز یک فروند بالگرد در نزدیکی محل سقوط پرواز کرد اما به دلیل مه‌آلود بودن منطقه شرایط پرواز را نداشت و به سمت تبریز رفت و در تبریز فرود آمد.

رییس سازمان امداد و نجات خاطرنشان کرد: به محض اینکه لحظه‌ای هوا اجازه دهد بالگردها و پهبادها به منطقه اعزام می‌شوند تا بتوانند کار را برای جستجوی بهتر انجام دهند.

محمودی تاکید کرد: هنوز هم هیچ خبری مبنی بر پیدا شدن بالگردی که احتمال سقوط آن وجود دارد را اعلام نمی‌کنیم. تیم‌های امدادی در حال تلاش هستند تا بتوانند زودتر به محل حادثه دسترسی پیدا کنند عملیات به صورت ۲۴ ساعته ادامه دارد و تمام ظرفیت استان آذربایجان شرقی و استان‌های اطراف ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: از تمام مردم ایران خواهش می‌کنیم اخبار موثق را از کانال خبرگزاری‌های رسمی پیگیری کنند و به هیچ وجه به منطقه اعزام نشوند تا منطقه شلوغ نشده و تداخل در روند امدادرسانی ایجاد نشود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز