خبرگزاری کار ایران

امدادرسانی هلال احمر به ٢٩٢۵ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی در سطح کشور

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۱۴۴

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به ٢٩٢۵ نفر در عملیات کمک به هموطنان متأثر از سیل و آب‎گرفتگی، برف و کولاک و طوفان در ١٩ استان کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، بابک محمودی به تشریح اقدامات جمعیت هلال احمر در عملیات کمک به هموطنان متأثر از سیل و آب‎گرفتگی، برف و کولاک و طوفان از ٢٩ آبان تا ٢ آذر پرداخت و گفت: طی این مدت، ١٩ استان شامل آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان، فارس، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، لرستان، همدان و مازندران، شامل ۵٧ شهرستان و ١٠٠ منطقه (١٨ شهر، ۵٢ روستا، ١٧ منطقه عشایری و ١٣ محور) نیاز به امدادرسانی پیدا کردند.

وی افزود: امدادگران‌ و نجاتگران جمعیت هلال احمر طی این مدت به ٢٩٢۵ نفر امدادرسانی کردند و ١٣٩ نفر را اسکان اضطراری دادند. همچنین در این مدت گل‌ولای ١۵٣ واحد مسکونی با کمک دستگاه‌های پمپ آب تخلیه شد. در مجموع ١٢٩ تیم امدادی شامل ۵۵٢ نفر در سطح کشور در این عملیات شرکت کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: طی این مدت ١١٨٩ تخته پتو، ٢٧۶۴ کیلوگرم نایلون، ۶١١ تخته موکت، ۶٣ شعله چراغ والور، ۴۴٢۶ قوطی کنسروجات، ١٣٧۵ کیلوگرم برنج، ٩۴ بسته غذایی و ٢۶ دستگاه چادر امدادی‌ بین افراد متاثر از سیل و آب‌گرفتگی توزیع شده است.

براساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، امدادرسانی در ٩ شهرستان متأثر از سیل و آب‌‎گرفتگی همچنان ادامه دارد. همچنین با توجه به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید و رگباری باران در برخی نقاط کشور، امدادگران در حالت آماده‌باش قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز