خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار پایتخت:

مساحت کمربند سبز تهران در سال ۱۴۰۳ از مرز ۵۰ هزار هکتار عبور می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۸۷۷

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری تهران ضمن تشریح مهمترین برنامه‌های این معاونت در سال ۱۴۰۳ گفت: در سال جاری مساحت کمربند سبز تهران در سال ۱۴۰۳ از مرز ۵۰ هزار هکتار عبور می‌کند.

به گزارش ایلنا، حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری تهران درباره مهمترین اولویت‌های این معاونت در سال ۱۴۰۳ اظهار داشت: در حوزه خدمات شهری موضوعات مهم ما یکی در حوزه پسماند است که بحث ساماندهی و به نقطه مطلوب رسیدن در حوزه پسماند را در اولویت اقدامات خود داریم. 

وی افزود: دست یافتن به تکمیل طرح بزرگ کمربند سبز تهران از اهداف و اولویت‌های دیگر ما در سال ۱۴۰۳ است که کمربند سبز تهران باید به ۵۰ هزار هکتار می‌رسید که انشاءالله در سال جدید، مساحت این طرح از مرز ۵۰ هزار هکتار عبور خواهد کرد. 

نظری همچنین با پرداختن به حوزه سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران هم گفت: در برنامه داریم که امسال میادین را تکمیل و توسعه دهیم، به طوری که انشاءالله هم از بعد کیفی و هم کمی این مهم رخ خواهد داد. به عبارت دیگر، بنا طبق برنامه‌ای که تکلیف شده است، امسال ۴۰ بازار را تکمیل می‌کنیم. 

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری تهران ادامه داد: در حوزه زیباسازی و منظر شهری هم با تاکید بر زیبایی میادین و افزایش زیبایی بصری، برنامه‌هایی مدنظر است که انشاءلله در سال ۱۴۰۳ اجرا می‌شود. 

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، نظری پیش‌تر درخصوص اقدامات صورت‌گرفته برای ساماندهی دستفروشان چهارراه و خیابان ولی‌عصر (عج) هم از ساماندهی دستفروشان این محورها در دو محل جدید در مناطق ۶ و ۱۱ خبر داده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز