خبرگزاری کار ایران

معاون آموزشی دانشگاه علمی کاربردی:

آموزش دانش‌آموختگان و دانشجویان برای اشتغال کلید خورد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۲۱۵

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اجرایی شدن طرح آباد (آموزش برای اشتغال دانش آموختگان و دانشجویان) در دانشگاه جامع علمی کاربردی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، «اصغر کشتکار» قائم مقام رییس و معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی با اعلام این خبر افزود: طرح آباد با ایجاد فضای تعاملی بین ظرفیت‌های زیرنظام آموزش عالی نظری و مهارتی به دنبال مهارت‌افزایی و ارتقاء توان اشتغال‌پذیری دانش‌آموختگان و دانشجویان است و اجرای این طرح منجر به افزایش کسب مهارت‌های تخصصی و تکمیلی شغلی در کنار کسب دانش نظری و کمک به دستیابی سریع‌تر و کم‌هزینه‌تر به بازار کار می‌شود. 

کشت کار در ادامه اظهار کرد: در این طرح دانشگاه جامع علمی کاربردی تلاش کرده با در نظر گرفتن نیازهای بازار کار و رشته‌های تحصیلی دانشجویان و دانش آموختگان، پودمان‌های آموزشی تکمیلی تخصصی اشتغال محور متناسب با نیاز آن‌ها را اجرا کند و از این طریق با هدایت جمعیت عظیم دانش‌آموختگان دانشگاهی و دانشجویان برای کسب مهارت‌های تکمیلی تخصصی متناسب و همسو با رشته تحصیلی خود در زیست بوم اشتغال کشور اثرگذار باشد. 

وی همچنین مهم‌ترین ویژگی آموزش‌های طرح آباد را اجرای آن در محیط واقعی کار توسط مدرسان تراز اول و خبره دانست و افزود: دستورالعمل اجرایی این طرح نیز جهت اجرا به واحدهای استانی دانشگاه ابلاغ شده است. 

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره‌ها و نیز مجموعه قوانین و ضوابط دوره‌های کوتاه مدت به سامانه دفتر آموزش‌های کوتاه مدت دانشگاه جامع علمی کاربردی به آدرس https://sto.uast.ac.ir مراجعه و یا با شماره ۸۲۷۷۶۶۲۳ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز