خبرگزاری کار ایران

کشف پیش ساز مواد محترقه از یک انبار

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۵۶۹

فرمانده انتظامی کلان شهر مشهد از کشف 60 هزار عدد موادمحترقه و 39 کیلو و 900 گرم مواد پیش ساز ترقه در بازرسی از 2 انبار خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار" احمد نگهبان" با اعلام این خبر بیان داشت: ماموران دایره امنیت عمومی کلانتری 43 معراج با رصدهای اطلاعاتی خود به خبری در خصوص توزیع گسترده مواد پیش ساز ترقه های دست ساز توسط فردی سودجو دست یافتند و بلافاصله وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران کلانتری معراج پس از انجام کار اطلاعاتی سرانجام محل دپو مواد پیش ساز را در یک انبار در بلوار توس شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی در اقدامی ضربتی ضمن دستگیری یک متهم در بازرسی از محل 29 کیلو و 900 گرم مواد پیش ساز ترقه در قالب 124 بسته آماده فروش کشف کردند.

به گزارش خبرگزاری پلیس، فرمانده انتظامی کلان شهر مشهد تصریح کرد: در همین رابطه ماموران اداره نظارت بر امکان عمومی نیز با شناسایی یک انبار در بلوار جانباز 60 هزار و 215 عدد انواع موادمحترقه خطرناک را کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به پلمب این انبار و معرفی افراد سودجو به دادسرا از شهروندان خواست؛ علاوه بر آموزش فرزندان خود درباره خطرها و عواقب جبران ناپذیر استفاده از موادمحترقه خطرناک، هر گونه موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز