خبرگزاری کار ایران

پیام استاندار تهران به مردم؛

حماسه ۱۱ اسفند تبلوری از عزت، غرور، ولایت پذیری و حُب به نظام از سوی مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۵۱۲

استاندار تهران در پیامی ضمن تقدیر از حضور موثر، پرمعنا و همدلانه مردم در انتخابات گفت: حماسه ۱۱ اسفند تبلوری از عزت، غرور، ولایت پذیری و حُب به نظام از سوی مردم است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری تهران، علیرضا فخاری طی پیامی، ضمن قدردانی از حضور و مشارکت مردم نجیب، صبور، متدین و انقلابی استان تهران در خلق حماسه انتخابات ۱۱ اسفندماه در سراسر کشور، خاصه استان تهران اظهار کرد: بیش از ۲۰۰ روز به امر مهم فرآیند برگزاری انتخابات در استان تهران پرداختیم، تا روز موعود با آمادگی کامل به مردم خدمت کنیم و دیدیم که صاحبان این نظام و انقلاب چگونه پای کار حاضر شدند.

فخاری در ادامه این پیام، خطاب به مردم استان تهران گفت: مردم شریف؛ قدردان حضور موثر، پرمعنا و همدلانه شما در این روز سرنوشت ساز هستیم، آنجا که شما با گام های استوار و عزمی راسخ وارد کارزار انتخابات شدید و تنور این «رقابت» را با «مشارکت» تان گرم کردید، «امنیت» و «سلامت» را به کشور و آینده سرزمین هدیه دادید، باشد که منتخبین شما با عمل به وعده ها سپاسگزار پشتیبانی و حمایت شما باشند.

فخاری، حماسه ۱۱ اسفند را تبلوری از عزت، غرور، ولایت پذیری و حُب به نظام از سوی مردم دانست و عنوان کرد: انعکاس این مشارکت و حضور همه اقشار جامعه اعم از بانوان متدین و شجاع، مردان غیرتمند و  جوانان غیور، فریاد بلندی در جهان و جامعه بین الملل است که اعلام می دارد، ملت ایران پای آرمان های امام و انقلاب استوارتر از همیشه ایستاده اند‌.

وی بیان داشت: قدردان حضور عزتمندانه و پر از آمال و امید نوجوانان و رای اولی ها نیز هستم، آنان با مشارکت پر افتخارشان مُهری بر سند افتخارات نظام زدند که دشمنان و بدبینان این ملت و کشور بدانند، نسل تربیت یافته نظام جمهوری اسلامی ایران این گونه است و با تدبیرو تعقل در عرصه های سیاسی، اجتماعی حاضر می شود.

استاندار تهران ضمن قدردانی از حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان افزود: همه ملت ایران وامدار صبر، از خودگذشتگی و ایثار شما ارجمندان همیشگی تاریخ هستند، شما عزیزانِ جان با حضورتان در صحنه بزرگ انتخابات، افتخار دادید و این حماسه را رونق بخشیدید، یاد همه شهیدان را گرامی می داریم و خدمتگزار شما هستیم.

فخاری در پایان گفت: از همه دست اندرکاران، مسوولان و عوامل اجرایی برگزاری انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ نیز کمال تشکر و قدردانی را دارم و از پروردگار متعال برای همه مردم کشورم خاصه ملت عزیز استان تهران، آرزوی عزت پایدار، افتخارات ماندگار و سلامت جان و تن را مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز