خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران:

گزارشی از تخلف در انتخابات نداشته‌ ایم

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۱۳۳

استاندار تهران گفت: ۱۰ میلیون و ۳۰ هزار نفر در استان تهران واجد شرایط رای دادن هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا فخاری، استاندار تهران در جمع خبرنگاران گفت: امروز می‌خواهیم فرصت جدیدی را برای آینده کشور انشالله فراهم کنیم.همکاران ما از ساعات اولیه صبح امروز پای صندوق رای رفتند و اسناد و مدارک و صندوق های رای و لوازمی که برای احراز هویت رای دهندگان لازم است را آماده کرده اند.

وی ادامه داد: در تهران ۶۸۱۱ شعبه اخذ رأی داریم که دو صندوق اخذ رای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان هستند و ۵ هزار صندوق از این تعداد متعلق به شهر تهران است و ما برای ۳۶۴۷ نفر داوطلب تهران امروز ظرفیت فراهم کرده ایم که انشالله مردم به آنها رای خواهند داد.

او افزود: تهران به عنوان یکی از بزرگترین شعبات رای گیری در سراسر کشور است و مجموعه عوامل اجرایی و تامین کننده تا آخرین ساعات رای گیری در کنار مردم هستند.

وی ادامه داد: ۱۰ میلیون و ۳۰ هزار نفر در استان تهران واجد شرایط رای دادن هستند.

استاندار درباره تخلف در انتخابات گفت: از نظر تخلف گزارشی نداشتیم همکاران ما در هیات اجرایی و نظارت در رصدهایی که داشته اند با موضوعاتی برخورد کرده اند که هنوز به قطعیت یافتن تخلف نرسیده ایم طبیعی است کارگروه‌هایی که وظیفه رسیدگی به تخلف را دارند اگر تخلفی صورت بگیرد را ثبت و ضبط می کنند و به آن رسیدگی می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز