خبرگزاری کار ایران

تصویب دوره کارشناسی حرفه‌ای طراحی و توسعه برند در دانشگاه جامع علمی کاربردی

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۴۳۹

با تصویب شورای برنامه‌ریزی آموزشی و درسی علمی کاربردی، دوره کارشناسی حرفه‌ای طراحی و توسعه برند در دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، علیرضا جمالزاده، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی درسی دانشگاه با اعلام این خبر اظهار کرد: یکی از عوامل مؤثر در پایداری کسب وکارهای نوپا، معرفی ویژگی‌ها و ارزش‌های محصول یا خدمت به مخاطبان و شناساندن آن‌ها در بازار است که این کار از طریق ایجاد برند و انتقال پیام آن امکان‌پذیر است. 

وی افزود: برندسازی مجموعه‌ای از راهکارها شامل مباحث مختلفی چون موقعیت‌گذاری و جایگاه‌سازی برند، انتخاب نام مؤثر برای برند، انتخاب رنگ برند و هویت بصری مناسب، روابط عمومی، رویدادسازی و تبلیغات است که به نام و نشان تجاری، هویت و معنای مشخصی داده و آن را در بازار نسبت به رقبا مشخص و متمایز می‌کند. 

جمالزده در ادامه گفت: ازاین‌ رو دانشگاه جامع علمی کاربردی به‌منظور پاسخگویی به این نیاز بازار کار و با هدف تربیت کارشناسان با مشارکت گروهی از متخصصان و صاحب‌نظران، به تدوین، تصویب و اجرای رشته کارشناسی حرفه‌ای طراحی و توسعه برند در ذیل گروه فرهنگ و هنر اقدام کرده است. 

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی درسی دانشگاه جامع علمی کاربردی تصریح کرد: هدف از تدوین این دوره، تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآمدی است که با کسب مجموعه‌ای از دانش، مهارت و کاربرد آن در حوزه طراحی و توسعه برند بتوانند وظایف خود را به نحو شایسته‌ای در مشاغل مدنظر به انجام رساند. 

دبیر شورای برنامه‌ریزی آموزشی و درسی علمی کاربردی افزود: دانش‌آموختگان این رشته با گذراندن دروسی چون هویت و برند سازی، تیزر تبلیغاتی و تحلیل محتوای پیام‌های ارتباطی و طراحی نشانه تصویری و داشتن قابلیت‌هایی نظیر تحلیل عمیق از مخاطبان و اجرا و مدیریت پروژه برندسازی می‌توانند شغل کارشناس و مدیر برند و ارتباطات بازار را احراز کنند. 

وی در ادامه گفت: برای این دوره آموزشی در کنار آموزش‌های تخصصی، ۵۱۲ ساعت آموزش، با عناوین دروس کاربینی و کارورزی ۱ و ۲ در قالب آموزش در محیط کار پیش‌بینی‌شده است. 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی درسی دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار کرد: علاقمندان به تحصیل در این رشته می‌توانند ضمن مشاهده سرفصل دروس رشته مذکور در بخش سرفصل برنامه‌های مصوب در پرتال اطلاع‌رسانی دانشگاه جامع علمی کاربردی به نشانی uast. ac. ir در پذیرش جدید دانشگاه که تا ۱۸ بهمن ماه ادامه دارد ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز