خبرگزاری کار ایران

در سال جاری صورت گرفت؛

استفاده 10 واحد شهرک‌های صنعتی قزوین از خدمات کلینیک سیار مشاوره کسب و کار

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۹۹۲

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: کلینیک سیار مشاوره کسب و کار از ابتدای سال جاری تاکنون 2 طرح کلینیک سیار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان انجام شده که برای بیش از 10 واحد تولیدی، صنعتی خدمات ارائه کرده است.

به گزارش ایلنا، رضا صفاری با اشاره به راه‌اندازی کلینیک سیار کسب و کار گفت: ارائه خدمات مشاوران صنعتی در واحدهای تولیدی در راستای کمک به رفع مشکلات صنعتگران، افزایش بهره‌وری تولید و نیروی انسانی، توسعه بازار، توانمندسازی نیروی انسانی و عارضه‌یابی، کاهش هزینه‌های تولیدی و مدیریت کیفیت و بهینه‌سازی سیستم‌ها  در این کلینیک انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین ادامه داد: این کلینیک با حضور مشاوران فعال بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف مالی، بازار، کنترل کیفیت، منابع انسانی و حقوقی در شهرک‌های صنعتی قزوین در واحدهای صنعتی حضور پیدا خواهند کرد.

این مسئول بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان سال جاری هم اجرای 8 طرح کلینیک سیار کسب و کار دیگر برای بیش از 35 واحد تولیدی و صنعتی در دستور کار این شرکت قرار دارد.

وی عنوان کرد: در سال گذشته اجرای 6 طرح کلینیک سیار برای 30 واحد تولیدی و صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تابعه انجام شده است.

 این مسئول با اشاره به شعار سال، یادآور شد: برگزاری این کلینیک‌ها با استفاده از ظرفیت مشاورین و متخصیین حوزه کسب و کار برای کمک به واحد‌های فعال، نیمه فعال و راکد در جهت رونق اقتصادی، رشد تولید و افزایش ظرفیت تولید خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز