خبرگزاری کار ایران

معاون آموزشی وزارت بهداشت خبر داد:

​مرحله‌ی کتبی آزمون دستیاری فوق تخصص برگزار شد/افزایش صد نفری داوطلبان در آزمون امسال

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۱۵۰

​معاون آموزشی وزارت بهداشت، ضمن بازدید از حوزه‌های آزمون تخصصی دستیاری، از اعلام نتایج آزمون تا خرداد ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت باقری فرد، معاون آموزشی وزارت بهداشت، با بیان اینکه آزمون کتبی دستیاری فوق تخصص در دو دانشگاه علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی برگزار شد، خاطر نشان کرد: آزمون تخصصی دستیاری که سالی یکبار به صورت متمرکز در شهر تهران برگزار می‌شود، صبح امروز (پنجشنبه ۲۸ دی ماه) در دو حوزه به صورت الکترونیکی در ۲۶ رشته‌ی تحصیلی برگزار شد. 

وی زمان برگزاری مرحله دوم آزمون را ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ اعلام کرد و گفت: این آزمون به صورت شفاهی است و در بیمارستان‌های آموزشی و درمانی برگزار می‌شود. 

معاون آموزشی وزارت بهداشت، حق اعتراض داوطلبان را محفوظ دانست و تاکید کرد: داوطلبان از هم اکنون می‌توانند نسبت به ارسال اعتراضات خود اقدام نمایند. 

باقری فرد، از اعلام نتایج آزمون حداکثر تا خرداد ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: 

در این دوره ۵۱۷ نفر در آزمون تخصصی دستیاری شرکت کردند که از این تعداد، ۳۱۲ نفر خانم (۶۰ درصد) و ۲۰۵ نفر آقا (۴۰ درصد) بودند. 

وی با اشاره به روند ثبت نام افراد در آزمون گفت: ثبت نام آزمون اغلب در آذر ماه آغاز می‌شود و امسال در هفته اول دی ماه نیز تمدید شد. 

معاون آموزشی وزارت بهداشت از افزایش صد نفری داوطلبان نسبت به سال‌های گذشته خبر داد و گفت: امسال علاوه بر رشته‌های سال پیش رشته‌ی فوق تخصص طب اورژانس اطفال نیز به آزمون اضافه گردیده است.

 
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز