خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون آموزشی وزارت بهداشت:

دانشکده‌های بهداشت، دندانپزشکی و توانبخشی اراک به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۸۱۱

دانشکده‌های بهداشت، دندانپزشکی و توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با حضور معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان استانی در شهرستان اراک به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، معاون توسعه و مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در حاشیه بهره‌برداری از این پروژه‌های بهداشتی و درمانی در جمع خبرنگاران، گفت: 350 میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی، ساخت و احداث این 3 دانشکده هزینه شده که این میزان اعتبار از محل منابع داخلی دانشگاه تأمین شده است.

عباس ملاطایفه با بیان اینکه 4 ماه برای بازسازی اصولی و اساسی در این 3 دانشکده زمان صرف شده است، افزود: این 3 دانشکده با تغییر در فضایی به وسعت 3500 مترمربع بازسازی و ساخته شده‌اند و با بهره‌برداری از آنها یکهزار مترمربع فضای جدید به مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی اضافه شده است.

وی ادامه داد: این 3 دانشکده پیش از این در فضاهای استیجاری فعالیت می‌کردند و به همین علت با چالش‌هایی روبرو بودند. بر این اساس و به منظور برطرف شدن چالش‌های موجود در نهایت تصمیم بر احداث این ساختمان‌ها در فضاهای متعلق به دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گرفته شد.

معاون توسعه و مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی اظهار داشت: به منظور بهره‌برداری اصولی در این 3 دانشکده، تمامی تأسیسات و سیستم برق‌رسانی ساختمان نوسازی و اقدامات زیرساختی اجرایی شده است.

ملاطایفه تصریح کرد: در دانشکده دندانپزشکی از ظرفیت 200 دندانپزشک و 110 یونیت استفاده می‌شود و تمامی بخش‌های این دانشکده تفکیک شده است. جراحی، ایمپلنت، ارتودنسی، ترمیم لثه، ترمیم دندان و بخش اطفال از جمله خدماتی است که در این کلینیک به مردم در بخش عمومی ارائه می‌شود.

وی بیان داشت: دانشکده بهداشت در کنار فعالیت‌های آموزشی و اداری، از سوی دیگر خدمات درمانی عمومی نیز ارائه می‌کند. همچنین برای دانشکده توانبخشی نیز تمامی تجهیزات به روز شده است. این دانشکده‌ها به ارائه خدمات به صورت مجزا پرداخته و کلاس‌های آموزشی برای این 2 دانشکده دایر است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز