خبرگزاری کار ایران

تشکیل کمیته مشترک ایران و تاجیکستان برای طراحی برنامه‌های عملیاتی در حوزه جوانان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۷۸۳

سرپرست اداره کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان گفت: کمیته‌ای با حضور نمایندگان دو کشور ایران و تاجیکستان تشکیل می‌شود که کارهای عملیاتی را دنبال کنند تا برنامه‌هایی عملیاتی در بخش جوانان طراحی شود و دو کشور از تجربیات یکدیگر استفاده کنند.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، علی پارسانیا سرپرست اداره کل مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه جوانان در خصوص حضور هیات کار با جوانان و ورزش تاجیکستان در کشورمان اظهار داشت: این کمیته از زمان حضور در ایران بازدیدهای مختلفی داشتند. این کمیته بازدیدی از خانه نوآوری و فناوری آی‌هیت داشتند که طی آن با توانمندی‌های دانش بنیان و جوانان خلاق ایرانی در حوزه تکنولوژی آشنا شدند. 

وی افزود: این بازدید برای هیات تاجیکستانی به ویژه در حوزه کشاورزی جذاب بود چون این کشور در حوزه کشاورزی بسیار گسترده کار می‌کند. 

پارسانیا ادامه داد: جلسات مختلفی از روز گذشته که در خدمت کمیته تاجیکستانی بودیم برگزار شده است. بازدید از اماکن تاریخی شهر تهران یکی از برنامه‌ها برای این هیات بود. 

وی با اشاره به جلسه هیات تاجیکستانی با مدیران کل معاونت جوانان، گفت: در این نشست به جمع‌بندی‌های بسیار خوبی رسیدیم، از جمله اینکه دوستان تاجیکستانی ما با ساختار و برنامه‌های ایران در حوزه جوانان آشنا شدند و هم چنین دو طرف در جریان کارهایی که دو کشور در حوزه توانمندسازی جوانان و فعالیت‌های داوطلبانه انجام می‌دهند قرار گرفتند. 

پارسانیا خاطرنشان کرد: طی این جلسه مقرر شد کمیته‌ای با حضور نمایندگان دو کشور تشکیل شود که کارهای عملیاتی را دنبال کنند و برنامه‌هایی عملیاتی در بخش جوانان طراحی شود و دو کشور از تجربیات یکدیگر استفاده کنند. 

سرپرست اداره مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه جوانان ادامه داد: قرار است طی روزهای آینده هیات تاجیکستانی سفری به استان‌های اصفهان و یزد نیز داشته باشند و با ظرفیت‌های گردشگری و فرهنگی این دو استان و ایران بیشتر آشنا شوند. استان‌های ما آمادگی میزبانی رویدادهای بین‌المللی را دارند که قطعا برای این هیات جذاب خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز