خبرگزاری کار ایران

جان باختن ۱۵۴ نفر در حوادث ویژه هفته گذشته به دلیل شدت جراحات

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۱۲۵

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به ثبت 618 حادثه ویژه در سامانه ثبت حوادث ویژه مراکز هدایت عملیات و بحران دانشگاه‌های علوم پزشکی، گفت این حوادث در طول هفته گذشته نسبت به هفته قبل از آن افزایش دو درصدی داشته است.

به گزارش ایلنا، جعفر میعادفر با بیان این مطلب اظهار کرد: هفته گذشته 185 حادثه ویژه ترافیکی و 433 حادثه ویژه غیرترافیکی در کشور ثبت و دو هزار و 234 مصدوم و بیمار این حوادث، از خدمات فوریت های پزشکی، بهره مند شده‌اند.

وی با بیان اینکه در حوادث ویژه هفته گذشته متاسفانه 154 نفر به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست دادند، افزود: در حوادث ویژه غیر ترافیکی هفته گذشته یک هزار و 232 نفر(معادل 55 درصد) و در حوادث ترافیکی نیز یک هزار و دو نفر(معادل 45 درصد) دچار بیماری و مصدومیت شده و خدمات لازم را دریافت کردند.

به گفته رئیس سازمان اورژانس کشور، از مجموع دو هزار و 234 مصدوم و بیمار حوادث ویژه، یک هزار و 893 بیمار و مصدوم به مراکز درمانی انتقال یافته و 341 نفر نیز خدمات فوریت های پزشکی را در محل، دریافت کرده اند.

میعادفر بیشترین حوادث ویژه ترافیکی ثبت شده هفته گذشته را مربوط به استانهای خراسان رضوی با 21 حادثه، فارس با 15 حادثه و سیستان و بلوچستان با 14 حادثه ویژه دانست و گفت: بیشترین مصدوم حوادث ویژه ترافیکی مربوط به خراسان رضوی با 117 نفر، سیستان و بلوچستان با 82 نفر و فارس با 76 نفر بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز