خبرگزاری کار ایران

اعلام زمان ثبت‌نام آزمون زبان دانشگاه پیام نور

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۹۲۸

ثبت‌نام برای شرکت در چهل و چهارمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور از ۱۰ خرداد ماه جاری آغاز می‌شود و به مدت دو هفته ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، چهل و چهارمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور(PNUET) در روز چهارشنبه مورخ ۳۱ خرداد ماه سال جاری در مراکز استان های تهران، اصفهان، خوزستان، هرمزگان، آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، مازندران، فارس، کرمان، کرمانشاه، گلستان، خراسان رضوی، همدان و یزد برگزار می‌شود.

تقویم برگزاری آزمون دوره چهل و چهارم به این صورت است که ثبت نام برای شرکت در آزمون از ۱۰ خرداد ماه سال جاری آغاز می شود و تا ۲۳ این ماه ادامه دارد و این آزمون ۳۱ خرداد ماه برگزار خواهد شد.

دانشگاه پیام نور اعلام کرد؛ ظرفیت ثبت نامی در مراکز مجری محدود است و این آزمون در مراکز فوق الذکر به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

ثبت نام آزپون زبان دوره چهل و چهارم به صورت الکترونیکی و از طریق پورتال پیام نور- مرکز سنجش و آزمون(https://exam.pnu.ac.ir) در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

طبق تاکید دانشگاه پیام نور، هزینه ثبت نام به صورت الکترونیکی در هنگام ثبت نام از طریق سامانه فوق قابل پرداخت است و داوطلبان دقت کنند که به هیچ وجه مبلغ ثبت نام به صورت دستی و از طریق شعب پرداخت نشود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز