خبرگزاری کار ایران

در دو روز اجرای طرح زوج و فرد در تهران؛

معاینه فنی ۴۰۰ خودرو ابطال شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۳۵۵

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در دو روز اجرای طرح زوج و فرد در تهران معاینه فنی ۴۰۰ خودرو ابطال شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ شریفی گفت: در این دو روز ۴۰۰ خودرویی که دودزا بوده و معاینه فنی هم داشته اند معاینه فنی آنها در محل ابطال شده است.

وی افزود : در روزهای فرد خودروهایی که فقط پلاک فرد دارند و در روزهای زوج فقط خودروهایی که پلاک زوج دارند می توانند در محدوده طرح آلودگی هوا یا همان زوج و فرد سابق تردد کنند.

سرهنگ شریفی گفت: همچنین اکثر محورهای شهر تهران برای تردد خودروهای دیزلی به استثنای کامیونت ها ممنوع است . شب گذشته هیچ ترددی در خصوص کامیون ها، کمپرسی ها و جرثقیل ها نداشتیم و این ممنوعیت وجود دارد.

وی افزود: در کل سطح معابر شهر تهران همکاران بنده حضور دارند و به صورت هوشمند خودروهایی را که معاینه فنی آنها گذشته برخورد وآنهایی که معاینه فنی دارند ولی خودروی آنها دودزا می باشد در همان محل معاینه فنی آنان ابطال و برای اخذ مجدد به مراکز معاینه فنی اعزام می‌کنند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: محدوده طرح کاهش آلودگی هوا همان محدوده طرح زوج و فرد سابق می باشد که از جنوب به شمال از بزرگراه بعثت به سمت شمال ، بزرگراه نواب به سمت شرق ، بزرگراه چمران به سمت شرق و بزرگراه همت به سمت جنوب و بزرگراه امام علی (ع) به سمت غرب است. که تردد در این معابر بر اساس شماره آخر پلاک است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز