خبرگزاری کار ایران

رگبار و رعد و برق در تهران از دوشنبه/ کاهش دما تا ۱۲ درجه

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۳۰۲

براساس اعلام اداره‌کل هواشناسی استان تهران، از بعد از ظهر دوشنبه (۲۹ آبان‌ماه) در بیشتر نواحی استان در بعضی ساعات وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق و در ارتفاعات بارش برف همچنین کاهش محسوس دما از ۷ تا ۱۲ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایلنا، براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران، با توجه به پایداری نسبی جو از روز شنبه تا ظهر دوشنبه (۲۷ تا ۲۹ آبان‌ماه) آسمان صاف تا قسمتی ابری، همراه با وزش باد در نواحی پرتردد شهری و در بعضی ساعات غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

از بعد از ظهر روز دوشنبه تا صبح چهارشنبه (۲۹ آبان تا اول آذرماه) با عبور سامانه بارشی در بیشتر نواحی استان تهران، آسمان نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعات وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق و در ارتفاعات بارش برف، گاهی وزش باد شدید و کولاک برف و در مناطق مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه کاهش محسوس دما در سطح استان تهران از ۷ تا ۱۲ درجه سانتی‌گراد دور از انتظار نیست.

آسمان شهر تهران فردا (۲۸ آبان‌ماه) صاف، همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتی‌گراد و طی ‌روز دوشنبه (۱۹ آبان‌ماه) قسمتی ابری، همراه با غبار محلی، از بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با کمینه دمای ۱-  درجه سانتی‌گراد، سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز