خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا خبر داد:

طرح سراسری تشدید مبارزه با گران‌فروشی لاستیک/ تشکیل ۳۴ پرونده احتکار تایر در سطح کشور

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۲۰۰

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از اجرای طرح سراسری تشدید مبارزه با احتکار و گران‌فروشی لاستیک در سطح کشور خبر داد و گفت: در اجرای این طرح ۳۴ پرونده احتکار تایر تشکیل و ۳۰ هزار و ۶۵۳ حلقه لاستیک خودروهای سبک و سنگین به ارزش ۸۵ میلیارد تومان کشف شد.

به گزارش ایلنا، سردار حسین رحیمی در تشریح جزئیات این خبر گفت: با بررسی‌های میدانی و همچنین رصد فضای مجازی مشخص شد برخی تولیدکنندگان لاستیک علی‌رغم تولید انبوه با احتکار لاستیک های تولیدی به‌دنبال عرضه محصولات خود در بازار نیستند که این اقدام مجرمانه  علاوه بر افزایش کاذب قیمت لاستیک تولیدکنندگان مورد نظر، نارضایتی عمومی را در پی داشت. 

وی افزود: برای مقابله با این اقدام تولیدکنندگان متخلف، طرح سراسری تشدید مبارزه با احتکار و گران فروشی لاستیک خودروهای سبک و سنگین به مدت ۶ روز در سطح کشور اجرا شد. در اجرای این طرح با هماهنگی‌های صورت‌گرفته، تیم‌ها و گشت‌های بازرسی مشترکی با حضور کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی، تعزیرات حکومتی، وزارت صمت و... تشکیل شد. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا ادامه داد: بازرسی و سرکشی از انبارهای کارخانه‌های تولیدی، نمایندگی‌های فروش لاستیک و نشانگاه‌های اقتصادی آنان در دستور کار تیم‌های بازرسی مشترک قرار گرفت و در اجرای این طرح ۳۴ پرونده احتکار تایر تشکیل و ۳۰ هزار و ۶۵۳ حلقه لاستیک خودروهای سبک و سنگین به ارزش ۸۵ میلیارد تومان کشف شد. 

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، رحیمی در پایان با تاکید بر این که تداوم اجرای این‌گونه طرح‌ها درباره کالاهای مختلف در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی کشور قرار دارد، خاطر نشان کرد: در اجرای طرح تشدید مبارزه با احتکار و گران‌فروشی لاستیک، ۴۴ نفر دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز