خبرگزاری کار ایران

سردار رحیمی اعلام کرد:

تجهیز و تقویت پلیس‌ امنیت اقتصادی در مناطق مرزی در دستور کار فراجا

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۴۳۶

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: تجهیز و تقویت پلیس‌ امنیت اقتصادی به خصوص در مناطق مرزی از جنبه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی در جمع روسا، مدیران و معاونان پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر این که بایستی با خلاقیت و نوآوری مداوم اقدامی نو و خدمتی تازه‌تر و بهتر به مردم ارائه کنیم، اظهار داشت: نباید فراموش کنیم که امروز کار و مسئولیت ما از اهمیت بالایی برخوردار است که باید هر چه بیشتر و بهتر با انجام صحیح و دقیق وظایف‌مان به مردم خدمت کنیم.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر این که باید محورها و بخش های مسئولیت خود را به درستی احصا و شناسایی کنیم تصریح کرد: بایستی با شناسایی همه خلاءها اجازه قانون گریزی از مجرمان و مفسدان اقتصادی را سلب و عرصه را بر آنان تنگ کنیم.

این مقام ارشد پلیس امنیت اقتصادی فراجا با بیان این که برای خدمت بیشتر به مردم و برخورد با مجرمان و مفسدان اقتصادی باید از جان مایه بگذاریم، خاطرنشان کرد: تجهیز و تقویت همه پلیس‌های اقتصادی به خصوص در مناطق مرزی از جنبه های نرم افزاری و  سخت افزاری در دستور کار ما در سال جاری است و در این مسیر از همه ظرفیت هایمان استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به استقرار پلیس گمرک در مبادی رسمی اظهار داشت: پایش روزانه محموله های تجاری، شناسایی بسترهای آسیب زا منجر به ارتکاب قاچاق و به خصوص قاچاق های سازمان یافته به قید فوریت در دستور کار است.

رحیمی در پایان گفت: باید با حمایت ها و راهبردهای دقیق و کاربردی در افقی مشخص و قابل دسترس پلیس های اقتصادی استان ها را یاری رسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز