خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا خبر داد:

کشف ۲۰۰ میلیارد تومان جرم و دستگیری ۵۶۶ متهم اقتصادی در ۴۸ ساعت گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۷۰۷

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از دستگیری ۵۶۶ متهم اقتصادی و تشکیل ۵۹۴ پرونده در زمینه مقابله، مبارزه با مفاسد و جرایم اقتصادی و کشف ۲۰۰ میلیارد تومان جرم در این زمینه در ۴۸ ساعت گذشته در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی در جلسه قرارگاه نوروزی امین پلیس امنیت اقتصادی فراجا با بیان این که در ایام تعطیلات نوروزی ماموران پلیس امنیت اقتصادی کشور با توانی مضاعف درانجام وظایف و ماموریت‌های ذاتی خود عمل کردند، اظهار داشت: در ایام نوروز در حوزه پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی (احتکار، اخلال در نظام اقتصادی، زمین خواری و ...) و پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز (سوخت و فرآورده‌های نفتی، دام سبک و سنگین و...) ماموران موفق به کشف انواع جرایم شدند.

وی در ادامه از تشکیل ۵۹۴ پرونده جرایم اقتصادی و دستگیری ۵۶۶ متهم و همچنین معرفی آنان به مراجع قضایی خبر داد و افزود: ارزش کشفیات ذکرشده طی ۴۸ ساعت گذشته برابر نظر کارشناسان مربوطه ۲ هزار و ۶۷ میلیارد ریال تعیین شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) یادآور شد: در حوزه قاچاق کالا و ارز کماکان برخورد قاطعانه با قاچاق سازمان‌یافته و دانه‌درشت‌ها در دستور کار این پلیس قرار دارد.

وی در خاتمه از کلیه همکاران صمیمانه قدردانی کرد و گفت: پلیس امنیت اقتصادی در سراسر کشور همواره با تلاش‌های شبانه‌روزی خود با قاچاقچیان و مفسدان اقتصادی مقابله می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز