خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا خبر داد:

تشکیل 523 پرونده جرایم اقتصادی طی 48 ساعت گذشته در کشور/ کشف بیش از 300 میلیارد تومان جرم

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۲۹۳

فرمانده قرارگاه نوروزی پلیس امنیت اقتصادی فراجا (امین) از کشف سه هزار و 88 میلیارد ریال انواع جرایم اقتصادی در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی در تشریح جزئیات این خبر گفت: با عنایت به شعار سال «مهار تورم، رشد تولید»، پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تمام توان و همچنین وظیفه ذاتی خود در ایام تعطیلات نوروزی با اشراف اطلاعاتی و اقدامات تخصصی پلیسی موفق به کشف انواع جرایم اقتصادی در حوزه پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز(خودرو، دام، سوخت، پارچه، موتور‌سیکلت و...) و پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی(احتکار، فرارمالیاتی، زمین‌خواری و...) شدند.

وی افزود: کارشناسان ارزش کشفیات مذکور را بیش از سه هزار و 88 میلیارد ریال برآورد و همچنین در این راستا تعداد 508 متهم دستگیر و به همراه پرونده‌های متشکله جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا در ادامه خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در سراسر کشور همواره در صف مقدم برخورد با مجرمان و مفسدان اقتصادی در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم هستند.

این مقام ارشد انتظامی در خاتمه از هموطنان عزیز درخواست کرد: در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت افراد فرصت طلب و سودجو در زمینه انواع جرایم اقتصادی، بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز