خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا:

نشانگاه‌های اقتصادی شناسایی شوند/ لزوم برنامه‌ریزی برای قاچاق کالا و ارز

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۱۲۳

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: باید نشانگاه‌های اقتصادی شناسایی و برنامه‌ریزی لازم و اقدامات بایسته در راستای مقابله با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز انجام شود و اجازه ندهیم که سوداگران اقتصادی به مطامع شوم و نامشروع خود دست پیدا کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی با حضور در پلیس امنیت اقتصادی خراسان رضوی گفت: پلیس امنیت اقتصادی فراجا یک پلیس اطلاعاتی است و در این پلیس اقدامات و فعالیت‌های اطلاعاتی از اولویت بیشتر و بالاتری برخوردار است.

وی افزود: باید نشانگاه‌های اقتصادی شناسایی شوند و برنامه‌ریزی لازم و اقدامات بایسته در راستای مقابله با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز انجام شود و اجازه ندهیم که سوداگران اقتصادی به راحتی بتوانند به مطامع شوم و نامشروع خود دست پیدا کنند و اقتصاد کشور را با مشکلات متعدد مواجه سازند.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر لزوم مقابله هرچه بیشتر با قاچاق‌های سازمان‌یافته، بیان کرد: لازم است برنامه‌ریزی لازم در خصوص پرونده‌های باندی و سازمان‌یافته در حوزه‌های قاچاق و جرایم اقتصادی صورت پذیرد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به این که نظارت بر محموله‌های ترانزیتی توسط پلیس گمرک در اولویت قرار دارد، عنوان داشت: گمرک‌ها در حقیقت گلوگاه‌های اقتصادی کشور محسوب می‌شوند که باید با نظارت‌های سیستماتیک و سازمان‌یافته شرایطی را فراهم سازیم که ضمن مقابله با قاچاق کالا، خدمات لازم به مردم ارائه شود.

رحیمی خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از سامانه‌های درون‌سازمانی و برون‌سازمانی در راستای انجام هرچه بهتر و باکیفیت‌تر ماموریت‌ها انجام شود.

وی در پایان گفت: نظارت و پشتیبانی از پلیس‌های امنیت اقتصادی شهرستان‌ها بخصوص شهرستان‌های هدف باید صورت پذیرد و از لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری حمایت شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز