خبرگزاری کار ایران

کاهش محسوس دمای هوای تهران از چهارشنبه

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۹۴۵

اداره‌کل هواشناسی استان تهران از کاهش محسوس دمای شهر تهران از چهارشنبه (۱۷ آبان‌ماه) و خیزش گرد و خاک طی بعد از ظهر سه‌شنبه (۱۶ آبان‌ماه) خبر داد.

به گزارش ایلنا، براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران، طی پنج روز آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و در مناطق پرتردد شهری همراه با غبار محلی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

امروز و روز سه شنبه (۱۴ و ۱۶ آبان‌ماه) در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق پراکنده مورد انتظار است. همچنین بعد از ظهر سه‌شنبه با افزایش وزش باد به‌ویژه در نیمه غربی استان تهران، خیزش موقتی گرد و خاک و احتمال نفوذ گرد و غبار از استان‌های همجوار غربی پیش‌بینی می‌شود.

از فردا تا سه شنبه افزایش نسبی دما و روز چهارشنبه (۱۷ آبان‌ماه) کاهش محسوس دما در سطح استان تهران مورد انتظار است.

آسمان شهر تهران فردا (۱۵ آبان‌ماه) صاف در بعضی ساعت‌ها همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتی‌گراد و طی ‌روز سه‌شنبه ( ۱۶ آبان‌ماه) کمی ابری، همراه با غبار محلی، از بعداز ظهر با افزایش ابر، گاهی وزش باد و گرد و خاک  با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۱  درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، طی شبانه‌روز گذشته فیروزکوه (ایستگاه آلودگی) با ثبت ۱۶.۷ میلی متر باران، به عنوان پربارش‌ترین ایستگاه سینوپتیک هواشناسی استان تهران گزارش شده است.

پس از فیروزکوه به‌ترتیب بیشترین بارش‌ها مربوط به ایستگاه‌های لواسان با ۱۰.۸، میگون ۶، شمیرانات ۳.۹، ورامین ۳.۸ و آبعلی ۳.۲ میلی متر بوده است. از ایستگاه هواشناسی تهران در فرودگاه مهرآباد ۲ و از ایستگاه شرق تهران ۲.۲ میلی متر بارش گزارش شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز