خبرگزاری کار ایران

در دیدار با رئیس اتاق اصناف ایران مطرح شد؛

تقویت اصناف یکی از اهداف اصلی شرکت ساماندهی مشاغل تهران است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۶۷۴

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران در دیدار با رئیس و اعضای جدید هیات‌رئیسه جدید اتاق اصناف ایران گفت: تقویت اصناف یکی از اهداف اصلی شرکت ساماندهی است.

به گزارش ایلنا، سعید بیگی، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران ضمن تقدیر از زحمات قاسم نوده فراهانی، رئیس سابق اتاق اصناف ایران، انتخاب مجتبی صفایی را تبریک‌‌ گفت‌ و برای او‌ در این سمت آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه این جلسه، بیگی با اشاره به همکاری‌های شرکت و اتحادیه بنکداران مواد غذایی، خواستار تقویت این تعاملات شد و گفت: بی‌شک ارتقای این تعاملات می‌تواند کمک شایانی به ساماندهی سیستم توزیع و همچنین خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان داشته باشد. 

وی با بیان این که ساماندهی صنایع نیازمند یک نگاه ملی است، افزود: حضور تمامی متولیان این امر که نقش بدون انکاری در این حوزه دارند می‌تواند با ایجاد هم‌افزایی بین بخشیف علاوه بر ارائه خدمات به شهروندان زمینه پیشرفت و ارتقای سطح کیفی فعالان این حوزه را فراهم کند. 

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران تصریح کرد: در خصوص دستفروش‌ها و ساماندهی بساط‌گستری، اتحادیه‌ها کمک چشمگیری داشتند که می‌توان نمونه آن را در ساماندهی بلورفروشان محدوده منطقه ۱۶ مشاهده کرد و امیدواریم که این مشارکت در سایرحوزه‌ها نیز نمود بیشتری داشته باشد. 

بیگی با بیان این که تقویت اصناف یکی از اهداف اصلی شرکت ساماندهی است، عنوان کرد: اصناف موتور محرکه اقتصاد جامعه هستند و تقویت اتحادیه‌ها و اصناف با نگاه حمایتی که شرکت ساماندهی دارد، می‌تواند پیشرفت‌های زیادی را برای جامعه به‌همراه بیاورد.

مجتبی صفایی، رئیس اتاق اصناف ایران نیز  با تاکید بر سخنان قبلی اظهار ذلشا: نگاه اتاق اصناف ایران یک نگاه ملی به فعالیت اصناف است و تلاش ما برای تقویت اتحادیه‌ها در همین راستاست، چراکه اثرات خوبی در پیشبرد اهداف مشترک دارد.

وی ادامه داد: ساماندهی زنجیره توزیع قطعا با همکاری اتاق اصناف ایران، شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر و اتحادیه‌ها و صنوف فعال میسر می‌شود و افزایش این تعاملات گام مهمی برای رسیدن به این هدف است. 

براساس اعلام روابط‌عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران، بیگی در پایان این جلسه تاکید کرد: تلاش ما این است که این‌گونه  نشست‌ها به صورت مداوم، برای انتقال تجربیات و همین‌طور بیان نظرات و پیشنهادات از سوی اتحادیه‌ها و صنوف برپا شود و شرکت ساماندهی این آمادگی را دارد تا در اجرای طرح‌های شرکت از نظرات این عزیزان به عنوان متولیان اصلی امور صنفی استفاده کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز