خبرگزاری کار ایران

معاون آموزشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها:

اساتید کلاس‌های معارف در کاهش آثار بحران اخلاقی و اعتقادی نسل آینده تلاش کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۳۳۸

معاون آموزشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور گفت: دانشجویان از مطالب کاربردی و مفید برای امور زندگی استقبال کرده و از آن بهره می‌برند.

به گزارش ایلنا از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت‌الاسلام محمدمهدی حرزاده در نشست رؤسای استانی معاونان آموزشی و مدیران گروه معارف نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، اظهار کرد: همکاران ما در گروه معارف سعی می‌کنند تا بر اساس کتاب‌ها تعریف شده، مباحث کاربردی، نو و مفید به فایده برای دانشجویان ارائه کنند که قطعا برگزاری کلاس‌های حضوری می‌تواند فضای تربیتی بهتری را فراهم کند. 

وی تصریح کرد: دانشجویان باید از کلاس‌های معارف که فرصتی بی‌بدیل برای تربیت صحیح و یادگیری عمیق مباحث مرتبط با امور زندگی است، استقبال کرده و از این فرصت بهره لازم را ببرند. 

معاون آموزشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور گفت: اولویت برنامه‌های نهاد توجه به گروه معارف و استمرار فعالیت‌های حضوری دانشجویان در کلاس‌ها است که قطعا رویکرد آموزشی و تربیتی مورد توجه و دقت نظر است. 

حرزاده افزود: در سال تحصیلی جدید نیز گروه معارف تلاش خواهد کرد تا به رغم شبهه‌افکنی دشمنان، ذهن و افکار جوانان را با بیان مباحث علمی دقیق همچنین کاربردی و مفید نسبت به شفاف‌سازی و بیان مسائل واقعی آماده کند تا دانشجویان بهتر و بیشتر این مطالب را یاد بگیرند. 

معاون آموزشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: حضور در کلاس برای دانشجویان بهترین و شایسته‌ترین فرصت است تا مباحث واقعی را یاد گرفته و در مسیر تربیت صحیح قرار بگیرند. 

در این نشست مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل نیز اضافه کرد: بهترین و سودمندترین علم معرفت‌الله است و علمی که انسان را به توحید رسانده و قرب پروردگار را به همراه داشته باشد، علم سازنده و در مسیر خیرخواهی است. 

حجت‌الاسلام عبدالله حسنی بیان کرد: متأسفانه فضای مجازی و شبکه‌های بیگانه ذهن و افکار دانشجویان ما را با شبهه‌های مختلف درگیر کردند که ضرورت دارد در این مسیر روشنگری‌ها به نحوی باشد تا زمینه شفافیت بیان مسائل فراهم آید. 

وی در ادامه سخنان خود یادآور شد: چند بحران دنیا را تهدید می‌کند که از بین آن‌ها بحران اعتقادی و اخلاقی در رأس آن‌ها است که ضرورت دارد در کلاس‌های معارف اساتید در کاهش آثار بحران اخلاقی و اعتقادی نسل آینده تلاش کنند. 

مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل تصریح کرد: اساتید گروه معارف باید به تناسب نیاز نوجوانان و جوانان و طرح مباحث مفید زمینه علاقه‌مندی دانشجویان را به این کلاس‌ها فراهم کرده تا هدایت نسل آینده را به سمت مبانی معرفتی شاهد باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز