خبرگزاری کار ایران

دادستان اردبیل:

ویدئوهای منتشر شده مبنی بر درگیری اراذل و اوباش مربوط به اردبیل نیست

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۰۳۳

دادستان اردبیل گفت: تصاویر و ویدئوهای منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر قدرت نمایی و ضرب و جرح اراذل و اوباش مربوط به اردبیل نیست.

به گزارش ایلنا، جلال آفاقی با اشاره به تصاویر و ویدئو منتشره در فضای مجازی از پخش زنده قدرت نمایی و ضرب و جرح و گروگان گیری تعدادی اراذل و اوباش، گفت: اقدام مذکور در اردبیل اتفاق نیافتاده است.

وی ادامه داد: یکی از گروه های اراذل و اوباش بدلیل اختلاف قبلی، اقدام به گروگان گیری سه نفر از گروه دیگر اوباش در بخش آفتاب تهران کرده و با جزئیات منتشره در فضای مجازی، از قدرت نمایی خود و ضرب و جرح نفرات، اقدام به پخش زنده دریکی از شبکه‌های اجتماعی کرده‌اند. 

دادستان مرکز استان با تاکید مجدد بر اینکه اقدامات مذکور به هیچ عنوان در اردبیل اتفاق نیافتاده است، افزود: اتفاقا بدلیل اصالت اردبیلی نفرات مدنظر که در بخش آفتاب تهران مرتکب جرم شده‌اند، تدابیر انتظامی و اطلاعاتی لازم صورت گرفته تا اجازه تسری موضوع به اردبیل به واسطه نفرات مرتبط احتمالی در این شهر داده نشود و ظرف چند روز اخیر هیچ  تحرک و درگیری  یا قدرت نمایی اراذل و اوباش در شهر اردبیل وجود نداشته است.

دادستان اردبیل با اشاره به اقدامات دستگاه قضایی و دستگاه‌های امنیتی و مراجع انتظامی و نظامی  در قبال جرائم سازمان یافته و اراذل و اوباش و تدابیر و برنامه‌های موجود، به مردم اطمینان داد برخوردهای عبرت آموز با هرگونه موارد مخل نظم و امنیت و آرامش و آسایش عمومی وجود خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز