خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه شریف خبر داد:

آغاز عملیات عمرانی ساخت بزرگترین استادسرای کشور

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۲۰۲

رئیس دانشگاه صنعتی شریف از آغاز عملیات عمرانی ساخت بزرگترین استادسرای کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، رسول جلیلی در آغاز عملیات اجرایی «استادسرای دانشگاه صنعتی شریف» با بیان این که این رویداد افقی روشن برای اساتید و دانشمندان است، اظهار کرد: در خردادماه امسال ضرورت توجه خاص به مسکن اساتید آغاز شد و پس از آن در مردادماه تفاهم‌نامه‌ای بین دانشگاه و بنیاد نخبگان منعقد شد. 

وی با بیان این که کد ۹۷۰۸ برای این پروژه منحصر به‌فرد است و هیچ زمینی متعلق به دانشگاه به این میزان مساحت ندارد، یادآور شد: موافقت کمیسیون ماده پنج برای ساخت این استادسرا با تراکم ۶۵۰ درصد در هفته گذشته اخذ شده است. 

جلیلی همچنین تصریح کرد: دانشگاه‌ها فردا کار خود را آغاز خواهند کرد و اصرار ما بر این بود که خبر خوش به اساتید دانشگاه برسد و کلاس‌های درس با خبر مسکن دار شدن اساتید آغاز شود. 

رئیس دانشگاه صنعتی شریف با تاکید بر این که تمام مقررات شهرداری تهران در ساخت این استادسرا رعایت خواهد شد، خاطرنشان کرد: تلاش ما این است این پروژه با تسریع بیشتری اجرایی شود.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، عملیات اجرایی پروژه ۹۷۰۸ استادسرای دانشگاه صنعتی شریف، عصر امروز - یکشنبه دوم مهرماه - با حضور روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی رئیس جمهور، علیرضا زاکانی، شهردار تهران و رسول جلیلی، رئیس دانشگاه صنعتی شریف آغاز شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز