خبرگزاری کار ایران

برگزاری نمایشگاه شیرینی و شکلات در خیابان سئول، کام مردم را تلخ کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۳۹۰

اعضای شورای شهر تهران با انتقاد نسبت به برگزاری نمایشگاه شیرینی و شکلات در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی در خیابان سئول انتقاد تاکید کردند: نمایشگاه‌های بزرگ نباید در این مجموعه برگزار شود، چراکه تشدید ترافیک در پایتخت را به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ناصر امانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورا در یکصد و هفتاد و ششمین جلسه دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران در تذکری نسبت به‌عدم انتقال نمایشگاه‌ها به مجموعه شهر آفتاب انتقاد کرد و گفت: تذکر امروز من به شهرداری نیست و به دولت است که چرا به تذکرات قبلی اعضای شورا و شهرداری تهران درباره انتقال نمایشگاه‌های بزرگ به مجموعه شهر آفتاب بی‌توجهی می‌کند؟ 

وی افزود: از شنبه تا دوشنبه این هفته نمایشگاه شیرینی و شکلات در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار شد، اما کام ده‌ها هزار نفر که در بزرگراه شهید چمران، مدرس و خیابان سئول تردد می‌کردند و ساعت‌ها در ترافیک سرگردان بودند، تلخ شد. تا کنون رئیس شورا دو بار تذکر درست و تندی به دولت داده است، اما کسی توجه نمی‌کند. چقدر پول برگزاری نمایشگاه‌ها برای دولت ارزش دارد که این میزان نارضایتی برای مردم در این شرایط ایجاد می‌کنند؟ 

مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز در تکمیل صحبت‌های امانی گفت: تقاضا می‌کنیم موضوع‌ عدم برگزاری نمایشگاه‌های بزرگ در مجموعه نمایشگاه بین‌المللی در نامه‌ای مکتوب به رئیس‌جمهور و وزیر صمت ارسال شود. اگر این کار انجام نشود، ما تهدید خود را عملیاتی می‌کنیم. سال ۱۳۸۲ یک بار این تهدید را انجام دادیم و رئیس جمهور با ما تفاهم‌نامه نوشت که نمایشگاه‌های بزرگ در مجموعه نمایشگاه بین‌المللی برگزار نشود. 

وی افزود: چرا کام مردم را تلخ می‌کنند؟ این مایه تاسف است و تعجب می‌کنم از مدیرعامل نمایشگاه سئول که چشمان خود را بسته و جلو می‌رود و نمی‌داند این کار چه نتایجی دارد؟ این که برخی افراد این‌قدر نسبت به تلف شدن وقت و هزینه مردم بی‌تفاوت هستند، وحشتناک است. 

چمران با بیان این که من از ۲ نمایشگاه در مجموعه شهر آفتاب بازدید کردم و شرکت‌کنندگان از شرایط رضایت داشتند، اظهار داشت: ما نمی‌گوییم همه نمایشگاه‌ها را در شهر آفتاب برگزار کنید، این مجموعه با مدیر فعال خود، کارش را انجام می‌دهد، اما حتما نمایشگاه‌های بزرگ را در نمایشگاه بین‌المللی برگزار نکنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز