خبرگزاری کار ایران

رئیس صندوق رفاه دانشجویان:

از شاخصه‌های ارزشمند دانش آموختگان دانشگاه هنر اسلامی تبریز، تاثیرگذاری بر هنر و هنرمندان مسلمان سایر کشورهاست

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۸۱۵

در حاشیه برگزاری هفتاد و دومین نشست معاونان دانشجویی سراسر کشور، رئیس صندوق رفاه دانشجویان در دانشگاه هنر اسلامی تبریز حضور یافت و تجهیزات و امکانات رفاهی دانشجویی این دانشگاه را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش ایلنا به نقل از صندوق رفاه دانشجویان، مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان با اشاره به اهمیت دانشگاه هنر اسلامی تبریز گفت: از ابتدای تاسیس این دانشگاه که با عنایت و نظر لطف مقام معظم رهبری بوده است، این دانشگاه در سیاست‌های خود به ارتباط دانشجو با هنرهای سنتی و شکوفا نمودن استعدادهای درخشان، تربیت دانشجویان فرهیخته و توجه به کار و کارآفرینی اهمیت خاصی داده است و تمام این مولفه‌ها بسیار ارزشمند و قابل توجه است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان خاطرنشان کرد: بدیهی است که زبان هنر برای ترویج و گسترش فرهنگ اسلامی به سایر کشورها و فراتر از مرزها بسیار مهم است و دانشگاه هنر اسلامی تبریز برای تاثیرگذاری به هنرِ هنرمندان مسلمان کشورها، دانش آموختگان توانمندی تربیت نموده که با نوآوری و خلاقیت، محصولات هنری خود را بصورت حرفه‌ای ارائه می‌دهند و با هنرمندان جامعه تبادل تجربیات دارند. 

گنجی حین بازدید از خوابگاه‌ها و فضاهای دانشجویی این دانشگاه تاکید کرد: صندوق رفاه دانشجویان در راستای اعتقاد به ارتقا خدمات رفاهی دانشجویان و به منظور بهینه‌سازی امور رفاهی دانشجویان، مساعدت‌هایی مطابق با وظایف و اهداف قانونی خود و در چارچوب حقوقی این وظایف برای دانشگاه هنر اسلامی تبریز داشته است. 

رئیس صندوق رفاه دانشجویان در پایان این بازدید به مباحث مطرح شده در نشست معاونان دانشجویی اشاره و گفت: موضوع برنامه‌های غذا و خوابگاه‎های دانشجویی که چگونه باید در ترم آینده اداره شوند، با معاونین دانشجویی در میان گذاشته شد و قرار شد که بر اساس نظرات اکثر دانشگاه‌های کشور در این رابطه، سهم دانشجو از قیمت غذای دانشجویی مشخص شده و به دانشگاه‌ها در طول هفته آینده ابلاغ شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز