خبرگزاری کار ایران

اختصاص ۹۰ درصد بودجه صندوق رفاه به وام دانشجویی

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۴۰۰

رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: بودجه این صندوق ۱۱۷۵ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ است که بیش از ۹۰ درصد آن برای پرداخت وام به دانشجویان اختصاص می‌یابد.

به گزارش ایلنا به نقل از صندوق رفاه دانشجویان، «مسعود گنجی» خاطرنشان کرد: بر اساس ثبت نام دانشجویان متقاضی وام دانشجویی ۱۱۰ هزار نفر واجد شرایط دریافت وام دانشجویی شناخته شدند. 

رئیس صندوق رفاه دانشجویان در آستانه آغاز هفته دولت و با توجه به تاکید دولت بر مردمی‌سازی در حوزه‌های مختلف و نیز تلاش برای افزایش امید و تقویت باور در آحاد جامعه و مخاطبین به خبر خوب برای دانشجویان کشور اشاره و تاکید کرد: تمام وام‌های تحصیلی، ضروی، ودیعه مسکن و شهریه نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است. 

گنجی افزود: برای شهرهای زیر پانصد هزار نفر جمعیت، مبلغ جدید وام ودیعه ۳۰ میلیون تومان و برای شهرهای بالای پانصدهزار نفر جمعیت ۵۰ میلیون تومان شده است. 

وی گفت: وام ودیعه مسکن برای تهران ۷۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده که به نسبت گذشته دو برابر است. 

رئیس صندوق رفاه دانشجویان اظهار داشت: وام ودیعه مسکن در شهرهای بالای ۵۰۰ هزار نفر جمعیت بیش از ۸۰ درصد افزایش داشته و در شهرهای کوچک هم این وام ۳۰ میلیون تعیین شده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز