خبرگزاری کار ایران

خدمات‌دهی سازمان پایانه‌ها برای انتقال زائران اربعین از مرزهای زمینی به داخل کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۵۵۱

مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران گفت: سازمان پایانه‌ها سرویس‌هایی را آماده کرده است تا در زمان بازگشت زائران اربعین ظرفیت حداکثری برای انتقال آنها از مرز را داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، پوریا علیمردانی در خصوص آمادگی پایانه‌ها برای بازگرداندن زائران اربعین حسینی (ع) گفت: پیش‌بینی‌ها این است که بین روزهای ۱۴ تا ۱۷ شهریور بیشترین تراکم مسافر را به‌ترتیب در مرز مهران، شملچه، چذابه و خسروی برای ورود ایران داشته باشیم، اما تراکم اصلی در مرز مهران خواهد بود.

مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران ادامه داد: با توجه به این مسائل، ما نیز سرویس‌هایی را آماده کرده‌ایم که در زمان بازگشت زائران بتوانیم خدمات لازم را به سایر نقاط کشور فراهم کنیم و ظرفیت حداکثری برای انتقال آنها از مرز داشته باشیم.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، علیمردانی با بیان این که صنعت حمل‌ونقل عمومی بین شهری کشور نیازمند بازسازی و نوسازی است، ادامه داد: امیدواریم در این حوزه سرمایه‌گذاران، سرمایه‌گذاری کنند و با اقداماتی که مسئولان این حوزه انجام می‌دهند، کمبود ظرفیت حمل‌ونقل عمومی بین شهری کشور جبران شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز