خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت اندیشه‌ورز وزارتخانه‌ها و ادارات:

بسیج نباید در اجرای ماموریت‌ها گرفتار بوروکراسی اداری و یا کم‌توجهی مسئولان شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۶۷۱

فرمانده مرکز بسیج کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: نقش آفرینی بسیج کارکنان وزارت علوم، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در تحقق دولت اسلامی بایستی به واسطه رهبری هیئت‌های اندیشه‌ورز وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و نهادها گسترش و تعمیق یابد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی وزارت علوم، جلسه تکریم جعفر جعفری فرمانده سابق پایگاه بسیج کارکنان ستاد وزارت علوم با حضور حسین نصیرزاده فرمانده مرکز بسیج کارکنان وزارت علوم و دانشگاه‌های کشور، معاونین وی و اعضای شورای پایگاه ستادی در محل سالن جلسات بسیج وزارت علوم برگزار شد. 

فرمانده مرکز بسیج کارکنان وزارت علوم در این جلسه ضمن تشکر از خدمات و تلاش‌های جعفری در زمان مسئولیت گفت: مسئولیت در بسیج یک فرصت ارزشمند برای کسب قرب الهی و حرکت در مسیر نورانی شهداست. 

نصیرزاده ادامه داد: یکی از وظایف مهم شجره طیبه بسیج کارکنان تلاش در راستای تحقق دولت اسلامی و تربیت کادری در تراز انقلاب اسلامی برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی و خدمت شایسته به ملت عزیز و شریف است که در اجرای این ماموریت خطیر و ماموریت‌های دیگر در عرصه‌های فرهنگی، علمی، جهادی و امنیتی، مسئولین دستگاه‌ها نقش ویژه‌ای دارند. 

رئیس هیئت اندیشه‌ورز وزارتخانه‌ها و ادارات تصریح کرد: فرماندهان بسیج کارکنان در مسیر اجرای ماموریت‌های محوله باید اهمیت نقش آفرینی بسیج را برای مسئولین تبیین کرده و همه ظرفیت‌های بسیج را در اجرای ماموریت‌های آموزش عالی به میدان بیاورند، اما در صورت‌ عدم همراهی نباید لحظه‌ای در اجرای وظایف قانونی و شرعی درنگ کنند؛ چرا که بسیج حافظ انقلاب است و نباید در اجرای ماموریت‌ها گرفتار بوروکراسی اداری و یا کم توجهی مسئولین شود. 

نصیرزاده گفت: نظر به تغییر محل خدمت برادر بسیجی جعفر جعفری و با توجه به اهمیت راهبردی ستاد وزارت علوم در اجرای ماموریت‌های متنوع بسیج کارمندان و لزوم تقویت نیروها و با عنایت به تجربیات موفق گذشته در یکپارچگی مدیریت و فرماندهی مرکز بسیج کارکنان و رده ستادی از این پس تمشیت امور بسیج کارکنان ستاد وزارت نیز تحت فرماندهی مستقیم مرکز خواهد بود. 

فرمانده مرکز بسیج کارکنان وزارت علوم در پایان این نشست گفت: وظیفه یکایک ما در آموزش عالی کشور بویژه در موقعیت حساس کنونی عمل به وظیفه شرعی و انقلابی جهاد تبیین است که در این راستا نیز با وجود فعالیت‌های اثرگذار قرارگاه مقابله با جنگ نرم مرکز بسیج کارکنان در سال‌های اخیر هم اکنون با همکاری و هم‌افزایی سازمان بسیج اساتید و سازمان بسیج دانشجویی به صورت فراگیرتری در راستای جهاد تبیین در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی قدم برخواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز