خبرگزاری کار ایران

آغاز ثبت‌نام انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل دانشگاه‌های علوم پزشکی

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۱۹۳

مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت از آغاز ثبت نام انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل در دانشگاه های علوم پزشکی کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، رضا البرزی، مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت گفت: بر اساس آیین نامه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، حداکثر 5% سهمیه پذیرش مقاطع تحصیلی دانشگاه های علوم پزشکی(به جز مقطع دکترای تخصصی) برای نقل و انتقال دانشجویان در شروع هر سال تحصیلی، اختصاص می یابد.

وی افزود: تسهیلات موضوع این آیین نامه صرفاً برای دانشجوی همسر و فرزند شهید، آزاده و همسر و فرزند آزاده و جانبازان بالای 25% و همسر و فرزندان آنان است. دانشجویان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل از تاریخ «20 تا 20 شهریورماه 1402» از طریق سامانه انتقال، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

وی تأکید کرد: دانشجویان واجد شرایط انتقال، لازم است در زمان تعیین شده از طریق سامانه نقل و انتقال به آدرس http://shahedtransmission.behdasht.gov.ir اقدام و از مراجعه حضوری به دانشگاه ها و ستاد مرکزی وزارت بهداشت، خودداری کنند.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت در خصوص اعلام نتیجه نقل و انتقال متقاضیان، گفت: درخواست متقاضیان در کمیسیون نقل و انتقالات، بررسی و نتیجه بررسی انتقال دانشجویان «ورودی جدید» و «ورودی سال های قبل»، به طور همزمان، اواخر مهرماه از طریق سامانه و پیامک به دانشجویان اطلاع رسانی و از طریق سامانه انتقال به دانشگاه مبداء و مقصد نیز اعلام می شود.

گفتنی است زمان ثبت نام دانشجویان جدیدالورود در سامانه نقل و انتقالات(پس از اعلام نتیجه کنکور و ثبت نام در دانشگاه مبداء و دریافت شماره دانشجویی) اعلام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز