خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

هیچ یک از املاک اتوبوسرانی نباید بدون مجوز شورا واگذار شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۷۳۲

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم حل مشکلات سامانه معلولان تاکید کرد و گفت: هیچ یک از املاک اتوبوسرانی نباید بدون مجوز شورا واگذار شود.

به گزارش ایلنا، سید جعفر تشکری هاشمی در تذکر خود در یکصد و شصت و نهمین جلسه دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که در مجمع اتوبوسرانی مصوبه ویژه‌ای داشتیم که براساس آن نباید هیچ یک از املاک اتوبوسرانی بدون مجوز شورا واگذار شود، اظهار کرد: ما درخواست کردیم که سامانه معلولان نباید جابه‌جا شود و یک مصوبه قانونی در شورا با دو بار حقوقی مجمع و شورا در مورد این موضوع به تصویب رسید.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که با دو مصوبه تأکید کردیم که سامانه معلولان باید تحت نظارت اتوبوسرانی باشد، تصریح کرد: معلولین از این مصوبه خوشحال بودند، اما متأسفانه تمام وسایل نقلیه به محل شیر پاستوریزه منتقل شده است؛ اگر مصوبات شورا برای شهرداری فاقد ارزش است، باید تکلیف خود را بدانیم و ظاهرا خودسری بر شهرداری حاکم است.

به گزارش شهر، وی افزود: اگر قانون وجود دارد این خودسری ها از سوی شهرداری قابل پذیرش نیست و از رئیس شورا می خواهیم سامانه سریعا به محل سابق خود بازگردد؛ اگر به موقع برای شرکت کنترل ترافیک اقدام می‌کردیم این خودسری انجام نمی‌شد.

تشکری هاشمی با بیان این که اگر شورا اثرگذار نباشد، باید برای شورا تصمیم بگیریم، گفت: اگر این موضوع تعیین تکلیف نشود، با اکثریت اعضا از شهردار تهران سوال خواهیم کرد. اگر قرار باشد به صورت قانونی حل نشود، از شهردار سوال خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز