خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش‌وپرورش:

فعالیت‌های بدون جهت، تابع سلایق و علایق خواهند شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۰۴۳

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه هر کار بزرگی که قرار است در عرصه‌های مختلف کشور اثر داشته باشد را باید از مدرسه شروع کرد، گفت: مدرسه بستری مناسب برای ساخت آینده این کشور است.

به گزارش ایلنا، «رضامراد صحرایی» در آیین امضای تفاهم‌نامه‌‍‌های «بانک زمان»، «نذر تخصص» و «روزی به یاد دیروز» مابین وزارت آموزش و پرورش و مجمع خیرین کشور که در ساختمان مجمع خیرین کشور برگزار شد، اظهار کرد: اگر نگاه به آینده، مبنای تمامی برنامه‌ریزی‌ها باشد متوجه می‌شویم که دولت نمی‌تواند به تنهایی از عهده بسیاری از کارها بر بیاید و قطعا نیاز به حضور مردم، خیرین و گروه‌های اجتماعی دارد. 

وی ادامه داد: هرکاری که می‌خواهیم شروع کنیم، باید هدفمند و جهت‌دار باشد و در راستای رسیدن به یک هدف نهایی حرکت کند؛ چراکه اگر فعالیت‌ها بدون جهت باشد تابع سلایق و علایق خواهند شد. 

وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: در مدرسه‌سازی و مدرسه‌یاری از خیرین مدرسه‌ساز کمک گرفته‌ایم؛ واقعیت این است که مدرسه‌سازی کاری بسیار بزرگ و خداپسندانه به شمار می‌آید. در همین راستا مدیریت اداره مدارس عام‌المنفعه و خیرساز با مشارکت خیرین در آینده نزدیک ایجاد خواهد شد که گامی بزرگ در راستای مردمی‌سازی آموزش و پرورش است. 

صحرایی در پایان با تاکید بر این‌که هر کار بزرگی که قرار است در عرصه‌های مختلف کشور اثر داشته باشد را باید در مدرسه شروع کنیم و آن را در محیط و فضای مدرسه انجام دهیم، گفت: مدرسه بستری مناسب برای ساخت آینده این کشور است. 

لازم به ذکر است؛ تفاهم‌نامه طرح‌های «روزی به یاد دیروز» و «نذر تخصص» که به امضای وزیر آموزش و پرورش و رئیس مجمع خیرین کشور رسید به ترتیب در راستای بهسازی و بازسازی مدارس با استفاده فارغ‌التحصیلان خیر هر مدرسه و تحت درمان قرار گرفتن دانش‌‍‌آموزان، معلمان و فرهنگیان بازنشسته‌ای است که از بیماری‌های صعب‌العلاج رنج می‌برند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز