خبرگزاری کار ایران

برنامه گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش برای اصلاح رتبه‌بندی معلمان

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۱۴۲

گزینه پیشنهادی رئیس‌جمهور برای تصدی وزارت آموزش و پرورش، با انتشار نوشته‌ای در صفحه شخصی‌اش، از برنامه خود برای اصلاح رتبه‌بندی معلمان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارت آموزش و پرورش، رضامراد صحرایی در این باره نوشت: «دولت مردمی سیزدهم با اجرای رتبه‌بندی گام بزرگی در تحول نظام آموزشی و کمک به معیشت معلمان برداشت.

اعضای محترم کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در این مسیر همواره در کنار معلمان بوده‌اند.

البته در بعضی قسمت‌ها آیین‌نامه رتبه‌بندی نیاز به اصلاح دارد؛ مثلا آن معلمی که می‌رود در  مناطق محروم و  کمترتوسعه‌یافته و آینده فرزندان این کشور را می‌سازد، کارش قابل قیاس با هیچ کس دیگری نیست؛.او را نباید با مقاله و فرآوده‌های علمی از این قبیل سنجید. او انسان‌سازی می‌کند و کارش  با چنین معیارهایی قابل سنجش نیست.

در مورد رتبه‌بندی معلمان معتقدم که پس از پایان فرایند رتبه‌بندی و رسیدگی به اعتراضات آیین‌نامه آن باید با ماموریت واقعی معلمان اصلاح شود وحتی اگر لازم شود، قانون آن نیز پس از این اجرا براساس نقطه‌ضعف‌هایی که به‌دست می‌آید به کمک مجلس و کمیسیون آموزش مورد بازنگری قرار گیرد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز