خبرگزاری کار ایران

سرپرست وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد:

برنامه‌ریزی برای اصلاح آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان/ آموزش و پرورش نقطه شروع تحولات در کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۴۰۶

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در سفر استانی هیات دولت به خوزستان به عنوان نماینده هیات دولت در سفر رئیس‌جمهور به خوزستان ضممن بازدید از پروژه‌ها و برنامه‌های عمرانی چند شهرستان این استان در جریان روند پیشرفت مصوبات دور اول سفر استانی رئیس جمهور قرار گرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارت آموزش و پرورش، رضامراد صحرایی در حاشیه سفر هیات دولت به استان خوزستان گفت: یکی از مهمترین اولویت‌های راهبردی دولت مردمی - ایران قوی، ارتباط مستقیم با مردم و تعامل پیوسته و منسجم با جامعه است، زیرا بدون حضور در بین مردم و شنیدن کلام آنان و اطلاع دقیق از مشکلات، تحول محقق نمی‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای رسیدن به اهداف قانون رتبه‌بندی معلمان خاطرنشان کرد: بخشی از کار طرح رتبه‌بندی هنوز باقی مانده است. به تعدادی از معلمان رتبه اختصاص نیافته است که به‌زودی وضعیت آنها مشخص می‌شود. همچنین برای تعدادی دیگر از معلمان که رتبه آنها مشخص شده نیز تخصیص اعتبار لازم برای کسب رتبه‌های آنها انجام نشده است و به دنبال حل این مورد نیز هستیم.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: برخی از معلمان اعتراض دارند که حق اعتراض در آیین‌نامه برای آنها فراهم نشده است و در حال بررسی اعتراضات هستیم که پس از اتمام بررسی اعتراضات با هماهنگی کمیسیون‌های دولت به دنبال اصلاح آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان خواهیم بود.

وی در پایان تاکید کرد: نقطه شروع تحول در هر جامعه‌ای از آموزش و پرورش آغاز می‌شود، لذا رسیدگی به آموزش و پرورش از اولویت‌های اصلی دولت مردمی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز