خبرگزاری کار ایران

سرپرست وزارت آموزش و پرورش:

رشد علمی یکی از پایه‌های سه‌گانه قدرت کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۹۲۱

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: یکی از سه ضلع قدرت جمهوری اسلامی ایران، قدرت علمی است.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارت آموزش و پرورش، رضامراد صحرایی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش و رئیس دانشگاه فرهنگیان در اجلاس روسای دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور در موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (isc) در شیراز اظهار کرد: هر موضوعی که قدرت علمی ما را محدود کند، باید آن را برطرف کنیم.

وی افزود: در انقلاب‌ها وجود متفکر جوان امری حیاتی است، چراکه جوان مجهز به علم است و شجاعت شکستن سنت‌ها را نیز دارد. 

سرپرست وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: آیسسکو با حضور ۵۴ کشور مسلمان تاسیس شد و از کشور ایران سه وزیر عضو این سازمان بین‌المللی هستند و رئیس آیسسکو وزیر آموزش و پرورش است.

صحرایی خاطرنشان کرد: تضمین کیفیت در آموزش عالی را بسیاری از کشورهای اسلامی جدی گرفته می‌شود، اما در کشور ما این کیفیت‌بخشی جدی گرفته نشده است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش بر حضور پررنگ علمی ایران در آیسسکو تاکید و عنوان کرد: آموزش عالی باید به کمک آموزش و پرورش بیاید و در حل مشکلات تعلیم و تربیت تلاش کند.

عضو کابینه دولت مردمی سیزدهم ادامه داد: می‌توانیم خیلی راحت‌تر از آنچه تصور می‌شود از گردنه‌ها عبور کنیم، اگر همه باهم همکاری کنند.

گفتنی است در این همایش، احمد وحیدی، وزیر کشور و محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز