خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح:

عملکرد و کشفیات پلیس رو به رشد است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۸۷۳۸

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشور گفت: توفیقات خوبی در فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی شاهد هستیم و کشفیات پلیس رو به رشد است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرلشکر پاسدار محمد باقری، رئیس ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بازدید از نمایشگاه اقتدار و توانمندی‌های پلیس آذربایجان شرقی اظهار داشت: امروز توفیق شد بازدیدی از مجموعه انتظامی آذربایجان شرقی داشته باشیم که انصافا توفیقات خوبی را از پلیس استان در این نمایشگاه شاهد هستیم.

وی با تاکید بر این که امنیت قابل قبول و مطلوبی در استان آذربایجان شرقی برقرار شده است، افزود: عملکرد و اقدامات فرماندهی انتظامی استان در بحث کشفیات و کنترل جرایم رو به رشد بوده که نتایج بازدیدهای بازرسان ستادکل نیروهای مسلح مؤید همین مطلب است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشور تاکید کرد: توسعه بی‌محابای فضای مجازی می‌تواند خطرناک و باعث بروز بسیاری از جرایم در این فضا باشد، اما هوشمندسازی و استفاده از تجهیزات فناورانه و تلاش شبانه‌روزی کارکنان در کاهش جرایم فضای مجازی اثرگذار خواهد بود.

سرلشکر باقری در پایان با بیان این که استان آذربایجان شرقی یکی از استان‌های مهم و مرزی است، یادآور شد: در سایه تلاش و مجاهدت افسران، درجه‌داران و تمام کارکنان خدوم پلیس استان، آینده خوبی را برای این استان پیش بینی می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز