خبرگزاری کار ایران

تسلیت سردار باقری در پی درگذشت مرحوم غفوری‌فرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۸۵۷

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی درگذشت مرحوم حسن غفوری فرد را تسلیت گفت و یادآورشد که آن مرحوم خدمات ماندگار و قابل ستایش به نسل جوان جامعه اسلامی را در کارنامه الهام‌بخش خود داشت.

به گزارش ایلنا، در پیام سرلشکر باقری آمده است: درگذشت یار صدیق انقلاب و رهبری "دکتر حسن غفوری فرد" از پیشتازان و چهره‌های خوشنام و متعهد عرصه‌های خدمت به نظام و مردم شریف ایران، موجب تاثر و تاسف فراوان گردید.

مرحوم غفوری‌فرد در تاریخ نهضت اسلامی از فعالان جبهه انقلاب و مدیران با سابقه نظام جمهوری اسلامی بود که علاوه بر چهار دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی، در سنگرهای مدیریتی مهم چند دولت از جمله سکانداری سازمان تربیت بدنی و حوزه ورزش کشور؛ خدمات ماندگار و قابل ستایش به نسل جوان جامعه اسلامی را در کارنامه الهام‌بخش خود داشت.

او در مقاطع و شرایط حساس سیاسی اجتماعی کشور، هیچ‌گاه از صراط مستقیم انقلاب اسلامی خارج نشد و مواضع و نقش‌های او همواره نشان از تعهد و پایبندی به آرمان‌ها و ارزش‌های بلند انقلاب و نظام اسلامی، تبعیت از رهبری و حفظ وحدت و یکپارچگی ملی داشت.

فقدان آن شخصیت گرانمایه را به آحاد ملت عظیم‌الشان ایران و بویژه به خانواده ارجمند ایشان، تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید، مغفرت و رحمت واسعه الهی و همنشینی با امیر مومنان حضرت علی بن ابی‌طالب علیه السلام و برای بازماندگان معزز او، صبر، شکیبایی و ثبات قدم توان با پاداش صابرین از طلب می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز