خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

برخی جابه‌جایی‌های مدیران شهری به دلیل کم‌کاری یا تخلف انجام شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۸۰۳

رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران گفت: برخی جابه‌جایی‌های مدیریتی در شهرداری تهران به دلیل کم‌کاری یا ترک فعل انجام شد. باید نشان دهیم که شورا و شهرداری با کسانی که فعل آنها تخلف بوده یا ترک فعل کرده‌اند، عقد اخوت نبسته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد صادقی در تذکر امروز خود در یکصد و شصت و یکمین جلسه دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران در خصوص اجرای طرح صدور عوارض هوشمند در شهرداری پایتخت گفت: چاپ عوارض نظارت فنی سیستمی شده و بارکد اصالت سنجی در فیش‌ها نقش بسته و عوارض توسط سامانه ثبت می‌شود که کار بسیار بزرگی است.

وی افزود: با توجه به اینکه درج بارکد وجود دارد، دیگر نیازی به امضای طلایی نیست و باید جای امضا روی فیش‌ها حذف شود. تمام نظارت فنی هم محاسبه و هم بارکد اصالت سیستمی شده است که نقطه عطفی در هوشمندسازی و شفافیت است و جای تقدیر دارد.

صادقی همچنین به مصوبه ایجاد درگاه واحد و فرصت سه‌ماهه شهرداری برای ایجاد درگاه اشاره کرد و اظهار داشت: ۱۴ ماه از این فرصت گذشته و شهرداری هنوز اقدامی انجام نداده است و تنها اتصال به درگاه صورت گرفته و خدمتی ارائه نمی‌شود. در حالی که قرار بود تا پایان خرداد ماه ۳۳ خدمت در درگاه ارائه شود؛ از سویی پایان کار که بخش عمده‌ای از آن سیستمی شده است، قرار بود غیرحضوری شود که انجام نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: هنوز انتخاب رئیس ستاد راهبری محلات انجام نشده و هنوز کارایی آن مشخص نشده است و درخواست دارم که هرچه سریع‌تر این انتخاب و تعیین تکلیف صورت بگیرد.

صادقی با بیان این که در موارد معدودی شاهد وقوع تخلفات در مناطق شهرداری بوده‌ایم‌ و نمی‌توان گفت شهردار آن منطقه از مساله بی‌اطلاع بوده است، گفت: برخی جابه‌جایی‌های مدیریتی در شهرداری تهران به دلیل کم‌کاری یا ترک فعل انجام شد. باید نشان دهیم که شورا و شهرداری با کسانی که فعل آنها تخلف بوده یا ترک فعل کرده‌اند، عقد اخوت نبسته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز