خبرگزاری کار ایران

میرلوحی:

باید به وعده هایمان عمل کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۱۶۱

عضو شورای شهر تهران گفت: ما باید به وعده ای که به مردم داده‌ایم عمل کنیم و کارخانه مدرک سازی را ساماندهی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید محمود میرلوحی، عضو شورای اسلامی شهر تهران در صد و سی نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص استمهال رسیدگی به لایحه ساماندهی مراکز آموزشی شهرداری تهران گفت: بعد از ماه ها نتیجه حاصل شده اما نباید حالا که به نتیجه رسیده متوقف شود.

وی همچنین افزود: ما دو طرح برای ساماندهی در شهرداری داشتیم اولی بحث اصلاح ساختار بود و دومی بحث ساماندهی مراکز که هر دوی اینها را داریم به طاق می کوبیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: اگر اصلاح ساختار نکنیم و همواره هم بگوییم هشت هزار میلیارد تومان هزینه زیادی داریم مردم به ما می خندند و می گویند پس چرا کار نمی‌کنید.نمی شود همیشه بگوییم هزینه‌ها زیاد است اما اصلاحی هم نکنیم و دست روی دست بگذاریم.

میرلوحی تصریح کرد: ما باید به وعده ای که به مردم داده‌ایم عمل کنیم و کارخانه مدرک سازی را ساماندهی کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: استمهال یک ماهه به طرح ساماندهی مراکز آموزشی علمی و کاربردی یک کار بیهوده برای به طاق کوبیدن این طرح و از بین بردن آن است.

اما حجت نظری هم در خصوص استمهال ساماندهی مراکز علمی گفت: دوستان می گویند چرا ما دست دست می‌کنیم اما من در مقابل می گویم چرا آنقدر عجله داریم.

وی در ادامه تصریح کرد:اگر ما به درستی عمل نکنیم و از سر عجله تصمیمی بگیریم آن وقت شش ماه دیگر فهمیدیم مسیری که طی شده اشتباه بوده است تکلیف چیست؟

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: وقتی طرحی به کمیسیون تخصصی رفته است و نتیجه اش یک تفاوت فاحش با طرح اولیه است، یعنی یک جای کار می‌لنگد و حق طبیعی طراحان است که بیایند و استمهال بگیرند و بروند طرح را اصلاح کنند.

نظری اظهار کرد: ما طراحان لایحه ساماندهی مراکز آموزشی چیز دیگری در سر داشتیم اما چیزی که از کمیسیون بیرون آمد با نظر ما کاملا مخالف است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز