خبرگزاری کار ایران

رهایی گروگان ۱۶ ساله در «سراوان»

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۱۷۷

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از رهایی گروگان ۱۶ ساله سراوانی از چنگال آدم‌ربایان در عملیات ویژه ماموران پلیس خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار دوستعلی جلیلیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی گزارش یک فقره آدم‌ربایی در سطح حوزه استحفاظی شهرستان سراوان، بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات تخصصی خود را آغاز کردند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: با حضور پلیس در محل و بررسی‌ اظهارات شاهدان عینی و انجام تحقیقات تخصصی مشخص شد که ۵ فرد ناشناس با صورت‌هایی پوشیده، نوجوان ۱۶ ساله‌ای را با یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ ربوده و از محل متواری شده‌اند.

وی ادامه داد: بررسی‌های اولیه ماموران حاکی از آن بود که آدم‌ربایان به دلیل یک‌سری اختلافات قبلی، این فرد را ربوده و به مکانی نامعلوم منتقل کرده‌اند.

جلیلیان تصریح کرد: تیم رسیدگی‌کننده به پرونده به منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی محل نگهداری او و دستگیری عاملان این اقدام شرارت‌آمیز آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اشراف اطلاعاتی و ساز و کارهای تعیین‌شده پلیس در این راستا گفت: نوجوان ۱۶ ساله از چنگ آدم‌ربایان آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به شناسایی آدم‌ربایان، تحقیقات تخصصی برای دستگیری آنها ادامه دارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز